سرپرست کاروان اعزامی به بازی های المپیک: اولین گرو‌ه های اعزامی ما به المپیک، تیم‌های قایقرانی و تیراندازی ما خواهند بود که 7 مرداد ماه به این رقا بت ها اعزام می شوند.

اصغر رحیمی سرپرست کاروان اعزامی به بازی های المپیک 2016 ریو برزیل در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص وضعیت ورزشکاران المپیکی گفت: در ادوار گذشته و در زمان‌های مختلف وضعیت به این صورت بوده است که جلسات مختلفی برای هماهنگی مسابقات بین‌المللی برگزار می‌شد اما برای المپیک ریو 2016 با همت کمیته ملی المپیک در یک جلسه یک کارگاه هماهنگی آموزشی برگزار کردیم و در این کارگاه کتابچه‌های  را آماده کردیم که از مدت‌ها قبل روی آنها کار شده بود.

وی در همین خصوص ادامه داد: در جریان مسابقات ریو نیز گروهی به عنوان راهنما همراه سرپرست‌های تیم‌های مختلف و مربی‌ها خواهند بود و به آنها کمک خواهند کرد البته با وجود تمامی این مسائل بازهم بنده به عنوان سرپرست اصلی کاروان در خدمت تمامی کاروان اعزامی کشورمان هستم و اگر سوال یا کمکی باشد حتما انجام خواهم داد.

رحیمی در خصوص نحوه اعزام کاروان‌ها به برزیل گفت: کاروان‌های اعزامی در 15 گروه پروازی به ریو سفر می‌کنند و برگشت آنها به کشور در 16 گروه صورت خواهد گرفت.

اولین گرو‌های اعزامی تیم‌های قایق‌رانی و تیراندازی ما خواهند بود که 7 مرداد ماه این اتفاق رخ خواهد داد و آخرین تیم‌های اعزامی ما تیم‌های کشتی آزاد و و تکواندو هستند و هر تیمی بلافاصله بعد از پایان مسابقاتش به کشور باز خواهد گشت.

رحیمی در پایان در خصوص مسائل حاشیه‌ای المپیک گفت: در خصوص ویروس زیکا باید بگوییم که کمیته برگزار کننده مسابقات یکی از دقدقه‌های اصلی‌اش این موضوع است ولی با توجه اینکه در برزیل فصل زمستان است خطر ویروس به حداقل رسیده است.

در خصوص مسائل امنیتی نیز بخش امنیت ما با امنیت بازی‌ها در ارتباط است و همه مسائل تحت کنترل است و اگر کاروان اعزامی تمامی دستور العمل‌ها را رعایت کند در این خصوص مشکلی پیش نمی‌آید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار