کارشناس فوتبال کشورمان گفت : مشکل در همه جا وجود دارد اما نباید آن را به تمام مجموعه ربط داد.

حسین چرخابی کارشناس فوتبال کشورمان در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فو‌تسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان پاسخگوی سوالات شد.

 به نظر شما فساد تا چه میزان در فوتبال ما نفوذ کرده است ؟

همواره بحث فساد در فوتبال وجود داشته است و ما شاهد آن بودیم که افراد دخیل در این مسایل با برخورد مسئولان مواجه شدند و حتی به زندان رفته اند . به خاطر دارم یک سال یکی از تیم ها به لیگ برتر فوتبال صعود کرد و مسایل خاصی به وجود آمد که ما در آن شاهد محرومیت هایی بودیم . به نظرم این موضوع اشتباه است که ما با دیدن یک اشتباه آن را به کل فوتبال بست دهیم در همه جا اشتباه وجود دارد و نباید خیلی سریع قضاوت کرد به هر صورت من معتقدم که اگر برنامه هایی مانند 90 در فوتبال وجود نداشت ما شاهد مشکلات بیشتری بودیم . همان طور که در لیگ یک و در زمانی که برنامه ای وجود نداشت ما مشکلات زیادی می دیدیم.

تعریف شما از فساد در فوتبال چیست ؟

به نظرم بزرگترین بخش فساد آن است که که نتیجه در زمین بازی غیر از واقعیت آن رقم بخورد . ضایع شدن حق کسی که زحمت های بسیاری می کشد بزرگترین بخش فساد است.

تاکنون با مسایلی مانند دلالی روبه رو شده اید ؟ آیا این مسایل را فساد می دانید ؟

وجود دلالی و دلال بازی صد در صد فساد است . به نظرم زمانی که کسی استعدادی دارد و حق آن خورده می شود فساد به وجود آمده است و این را بگویم که انصافا در تمام این مدت کسی جرات نکرده است تا به من چنین چیزی بگوید.

در خصوص قرعه کشی لیگ برتر بگویید . خوشا به سعادت تیم هایی که در ابتدای یگ با نفت تهران یا صبای قم بازی دارند چون این تیم ها به جای 8 هفته تنها 2 هفته تمرین داشته اند و تکلیفشان مشخص نبوده و این قضیه می تواند به سود خیلی ها باشد.

در پایان از وضعیت نویدکیا بگویید

ویسی تصمیم گرفته تا نویدکیا بازگرددو امیدوارم نویدکیا با بازگشتشت دوباره بتواند روز های خوبی را رقم بزند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار