فروشنده مجسمه های عتیقه تقلبی که بیش از یک میلیارد ریال از یک شهروند کلاهبرداری کرده بود، دستگیر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: این موضوع به دنبال شکایت یکی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری یک میلیارد ریالی از وی در دستورکار کارآگاهان پلیس قرار گرفت.

ستار خسروی افزود: در تحقیقات انجام شده مشخص شد فرد کلاهبردار در تماس تلفنی از شاکی پرونده درخواست کرده که درازای تحویل 18 قطعه مجسمه عتیقه، مبلغ یک میلیارد ریال از وی دریافت کند و مالباخته پس از حاضر شدن در محل قرار، مبلغ موردنظر را پرداخت کرده و مجسمه ها را تحویل می گیرد.

وی افزود: فرد مالباخته در هنگام فروش این مجسمه ها متوجه تقلبی بودن آنها شده و به پلیس آگاهی شکایت می کند که با انجام تحقیقات گسترده کارآگاهان، متهم دستگیر و پس از اقرار به بزه برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با تاکید بر اینکه یکی از روش های شایع کلاهبرداری در کشور و استان اصفهان کلاهبرداری تحت عنوان فروش اشیاء عتیقه و زیر خاکی است اظهار کرد: دراین روش کلاهبردار خود را در یک پیامک به عنوان چوپانی معرفی می کند که این اشیا را در بیابان یافته و با دعوت از افراد فریب خورده به محل موردنظر، اموال وی را به سرقت می برند.

خسروی از شهروندان درخواست کرد در برابر پیامک ها و پیام های دروغین ارسال شده از سوی کلاهبرداران هوشیار باشند و هنگام مواجهه با این موارد با پلیس تماس بگیرند .



انتهای پیام/م


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.