دستگاه‌های اجرایی آبادان از تولیدات شهرک‌های صنعتی حمایت نمی‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛سرپرست شهرک‌های صنعتی آبادان گفت : دستگاه‌های اجرایی آبادان ضمن عدم ارائه خدمات به شهرک‌های صنعتی این شهر، از تولیدات آن نیز حمایت نمی‌کنند.

رضا صلبوخی افزود: متاسفانه دستگاه‌های اجرایی آبادان در سال «اقتصاد مقاومتی اقتصاد؛ اقدام و عمل» حاضر به ارائه خدمات مطلوب به واحدهای تولیدی و صنعتی نیستند.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری، گفت: انتظار می‌رود در سال ۹۵ که رهبر معظم انقلاب امر به سرمایه گذاری در صنعت و در نتیجه اشتغالزایی جوانان را در سرلوحه فعالیت‌های کشور قرار داده‌اند، همه دستگاه‌های اجرایی آبادان برای تحقق این اهداف بسیج و همتی مضاعف داشته باشند.

 سرپرست شهرک‌های صنعتی آبادان با بیان اینکه با گذشت چهار ماه از سال «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل»، متاسفانه در آبادان شاهد عکس آن هستیم، افزود: یکی دیگر از راه‌های حمایت از صنعتگران و واحدهای تولیدی در شهرستان آبادان خرید محصولات تولیدی شهرک‌های صنعتی آبادان و استفاده از آن در خرید نیازهای ارگان‌ها و پروژه‌های عمرانی توسط دستگاه‌های اجرایی است.

 صلبوخی اظهارات اخیر استاندار خوزستان در خصوص حمایت از سرمایه گذاری را کلان محور و مثبت دانست و گفت: امیدوار هستیم مدیران استانی و شهرستانی نیز از این دیدگاه خردمندانه پیروی کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.