فرماندار دورود گفت: برای نوسازی مسیر ریلی ناحیه راه آهن دورود بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

 

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ نعمتی در جلسه اقتصاد مقاومتی استان که در شهرستان دورود برگزار شد به حدود ۴۰ برنامه اقتصاد مقاومتی این شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت: عمده پروژه های شهرستان دورود در بحث صنعت و معدن است و مهمترین و اولین پروژه ای که مد نظر این شهرستان بوده احیاء واحد صنایع غذایی گهر است.
 
وی افزود: صنایع غذایی گهر دورود علی رغم حجم سرمایه گذاری زیاد اما به دلیل مشکلات حقوقی و قضایی مدت ها رها شده بود که با پیگیری های استاندار لرستان مشکلات قضایی و حقوقی این کارخانه برطرف شده به طوریکه این پروژه جزو پروژه های اقتصاد مقاومتی شهرستان دورود قرار گرفته است.
فرماندار دورود صنعت سیمان در این شهرستان را یکی از قدیمی ترین صنایع آن دانست و گفت: این صنعت می خواهد جابجا شود که الان به خاطر مشکلات ارزی بلاتکلیف مانده است.
نعمتی با بیان اینکه شرکت بهراد می تواند یکی از پروژه های اقتصاد مقاومتی شهرستان دورود باشد، افزود: قرار شد به این شرکت تسهیلاتی به میزان ۳.۵ تا پنج میلیارد تومان کمک شود.
 
وی به در دست ساخت بودن بیمارستان ۱۸۹ تختخوابی دورود اشاره کرد و گفت: این پروژه یکی از طرح هایی بوده که به لحاظ زلزله خیز بودن این شهرستان جایگزین بیمارستان فعلی این شهرستان شده است.
انتهای پیام/ا
 
 
 
 
 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.