فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: نمایشگاه اموال مسروقه در خرم‌آباد برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  سردار محمد قنبری در نشست خبری با اصحاب رسانه در استان لرستان اظهار داشت: طی 24 ساعت گذشته طرح ارتقا اجتماعی در استان لرستان به منظور مبارزه با هرگونه ناامنی و افزایش احساس امنیت در سطح استان با تلاش ماموران انتظامی شهرستان خرم‌آباد، ماموران مبارزه آگاهی استان، مبارزه با مواد مخدر و... در سطح دو محله اسدآبادی و کریم خان گلدشت شرقی اجرا شد.
 
وی عنوان کرد: در برگزاری طرح ارتقا اجتماعی روز گذشته محل‌های فروش ضایعات مظنون به نگهداری اموال مسروقه، گاراژها، سمساری‌ها و... مورد بررسی ماموران آگاهی استان قرار گرفتند که در طی این بازرسی‌ها چهار ضایعاتی بدون مجوز و متخلف پلمب شدند.
 
سردار قنبری ادامه داد: یکی از برنامه‌های نیروی انتظامی لرستان شناسایی سارقان تحت تعقیب و سابقه‌دار است که در این خصوص طیی طرح ارتقا اجتماعی روز گذشته توانستیم، 30 متهم تحت تعقیب که 10 نفر از آنها سارقان مربوط به جرائم گذشته بوده را دستگیر و به مراجع قضایی تحویل دهیم.
 
این مسوول اظهار کرد: با توجه به اینکه تعداد زیادی از اموال مسروقه توسط ماموران ما کشف و ضبط شده و صاحبان آنها شناسایی نشده‌اند، از این رو نمایشگاهی برای شناسایی مال باختگان از اموال مسروقه برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.