حسینی گفت: سعی کرده‌ایم تا افکار و طرح هایی را که برگرفته از طبیعت‌ هستند، در قالب تکنیک فیگوراتیو و آبستره به نمایش بگذاریم.

به گزارش خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ 4 بانوی نقاش که مدت ها است در این حوزه فعالیت دارند، در گالری هنر سه گرد هم جمع شده و نمایشگاهی از هنر انتزاعی را به صورت گروهی را برگزار کرده اند.

عاطفه حسینی، یکی از نقاشان این گروه در گفتگو با خبرنگار تجسمی باشگاه خبرنگاران گفت: حدود 15 کار از 4 هنرمند در این مجموعه به نمایش گذاشته شده که در آن ها سعی کرده ایم تا افکار و طرح هایی را که برگرفته از طبیعت اند، در قالب تکنیک فیگوراتیو و آبستره به نمایش بگذاریم.

وی که از حدود 20 سال پیش در حوزه نقاشی کار می کند و نمایشگاه های متعددی را برگزار کرده راجع به اثر خودش در این نمایشگاه عنوان کرد: یک نقاش پر از اندیشه، طرح و تفکر است و کارش انعکاس این ایده ها  و نمایش اندیشه هایی است که در سر دارد، من هم در این مجموعه کاری را ارائه داده ام که از نگاهم به طبیعت نشأت گرفته بود و در راستای دیدن مناظر و فضاهای این چنینی به ذهنم خطور کرده بودند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: بقیه اعضای گروه که شامل لولیتا برات پور، شهرام صفارزادگان و زیبا ویشته هستند نیز در همین راستا کار کرده اند و کارهای انتزاعی، آبستره و گاه فیگوراتیوی را ارائه داده اند. 

گفتنی است این نمایشگاه تا 31 تیر در گالری هنرسه فرهنگسرای ارسباران برقرار و پذیرای بازیدکنندگان است.






انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار