شیراز؛

پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در شیراز

۵ پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در شیراز همزمان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس اعلام کرد: یکی از شاخص‌ترین پیاده‌روی‌ها توسط موسسه فرهنگی و اجتماعی فجر با موضوع عفاف و حجاب برگزار می‌شود.
سیروس پاک فطرت با بیان اینکه این پیاده‌روی‌ها روز جمعه 25 تیرماه در مناطق 7، 9، 5، 1 و 6 شهرداری شیراز برگزار می‌شود،افزود: مراسم‌های پیاده‌روی‌ها با محوریت محله‌وری برگزار می شود و از این پس بیش از پیش توسعه می‌یابد.
پاک‌فطرت به برگزاری یکی از پیاده‌روی‌های خانوادگی آخر این هفته در شهرک والفجر شیراز اشاره و افزود: این پیاده‌روی با محوریت و موضوع عفاف و حجاب به مناسبت هفته حجاب و عفاف و روز بهزیستی توسط موسسه فرهنگی اجتماعی فجر و همکاری نهادهای مختلف از جمله هیئت ورزش‌های همگانی فارس و شیراز، سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیراز، حوزه 10 امام هادی (ع)، بسیج خواهران ناحیه مقاومت سپاه ثارالله (ع)، شهرداری منطقه 9 و موسسه خیریه نرجس برگزار می‌شود.
پاک‌فطرت محل آغاز این برنامه را شهرک والفجر روبروی بلوار سپیده مسجد امام جواد(ع) اعلام کرد و افزود: شهروندان شیرازی پس از آغاز برنامه پیاده‌روی از ساعت 7 در محل بوستان شهرک والفجر گردهم آمده و در برنامه نرمش صبحگانی و همگانی نیز شرکت می‌کنند.
وی همچنین خاطرنشان کرد: شهروندان شیرازی همچنین در پیاده‌روی شهرداری منطقه 6 در نخستین جشنواره بزرگ ورزش و طبیعت که با شعار حفظ باغات قصردشت برگزار می‌شود نیز شرکت می‌کنند.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار