یاسوج؛

توضیحات پلیس درباره انتشار خبر به کما رفتن فردچرامی

انتشار خبر ضرب و جرح فردی توسط پلیس در رسانه های خبری از جانب ماموران انتظامی پلیس استان با صدور جوابیه ای پیگیری شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  پس از انتشار پیامی در شبکه های اجتماعی و سایت خبری استان با موضوع ضرب و جرح فردی در چرام از سوی ماموران انتظامی پلیس استان با صدور جوابیه توضیحات لازم را ارائه کرد.

در این جوابیه که نسخه ای از آن در اختیار باشگاه خبرنگاران قرار گرفت آمده است: با توجه به مدارک ارائه شده از سوی نیروی انتظامی چرام در اجرای دستور مقام قضائی ماموران یگان امداد این شهرستان و پاسگاه انتظامی سرفاریاب ساعت 2 نیمه شب 15 تیرماه 95 هنگام اجرای تور ایست و بازرسی در جاده ارتباطی سرفاریاب - امامزاده حمزه به یک دستگاه موتورسیکلت مشکوک شده و به راننده آن دستور توقف دادند.

در ادامه این جوابیه بیان شده است: راننده موتورسیکلت به نام ا - ع با بی توجهی به دستور صادره قصد زیر گرفتن ماموران را داشت و ترک نشین آن نیز به نام س توف با کیف همراه خود ضربه ای محکم به سر یکی از سربازان وارد کرد و موجب شکستگی و خونریزی سر او شد.

در این جوابیه اظهار شده است: پس از توقیف موتورسیکلت راننده و ترک نشین آن قصد فرار داشتند که ماموران آنها را دستگیر کردند و به پاسگاه محل انتقال دادند و در بازرسی ها نیز مشخص شد که کیف حاوی یک شیشه مشروب الکلی بوده که بر اثر ضربه شکسته و امحا شده است.

در ادامه این جوابیه عنوان شده است: با تحقیقات مقدماتی و دریافت تعهد با توجه به در پیش بودن تعطیلات عید فطر این دو نفر به همراه چند نفر از بستگان با اظهار ندامت از اقدام خود و تقاضای بخشش از ماموران به ویژه سرباز مصدوم هر دو نفر بدون هیچگونه اثر ضرب و جرح از پاسگاه خارج شدند.

در این جوابیه آمده است: پس از آن پیامی با مضمون اینکه فردی به نام س ت به دلیل ضرب و جرح از سوی ماموران انتظامی چرام به کما رفته در شبکه های اجتماعی موبایلی و در سایت خبری استان کهگیلویه و بویراحمد منتشر شد.

در پایان این جوابیه بیان شده است: با مراجعه عوامل اطلاعات نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد به بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج محل بستری این فرد حراست بیمارستان اعلام کرد همراهان بیمار هنگام بستری اظهار داشتند که بیمار از قرص دیازپام و کلونارپام استفاده کرده و این موضوع در پرونده وی نیز ثبت شده و بر اساس اظهارات پزشکان معالج نیز هیچگونه آثار ضرب و جرح روی بدن بیمار مشهود نیست.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.