مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: با افتتاح 52 پروژه ورزشی در استان، 137 هزار مترمربع به سرانه ورزش استان اضافه شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،فرامرز کیانی‌زاده اظهار کرد: تعدادی از پروژه‌ها از سال 87 کلنگ زنی شدند و با توجه به کمبود اعتباراتی که با آن مواجه بودیم، از سال 93 نیز برای تکمیل آن‌ها اقدام کردیم.

وی افزود: با افتتاح این 52 پروژه، 10 هزار و 815 متر مربع به سرانه ورزشی سرپوشیده و 125 هزار و 178 متر مربع به سرانه ورزش روباز خوزستان اضافه شد. در مجموع 136 هزار مترمربع به سرانه ورزش استان خوزستان اضافه شد و تقریباً 20 تا 30 هزار نفر در روز می‌توانند از این 52 پروژه استفاده کنند که این آمار بسیار خوبی است.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: با توجه به کمبود مالی شدید در استان و همچنین کشور باید بگویم افتتاح این 52 پروژه، کاری بی‌نظیر در حوزه عمرانی ورزش است که جا دارد از همه همکارانم به ویژه مجموعه استانداری، پیمانکاران و حوزه عمرانی اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان قدردانی کنم.

وی افزود: چهار میلیارد و 500 میلیون تومان بدهکار هستیم و به دو میلیارد تومان دیگر جهت تکمیل تجهیزات نیازمندیم. با توجه به همکاری استاندار خوزستان و نگاه او به حوزه ورزش، قول می‌دهیم تا پایان سال 95 نیز بیش از 30 پروژه ورزشی را در دو سه مرحله مورد بهره‌برداری قرار دهیم.

کیانی‌زاده گفت: افتتاح این 52 پروژه ورزشی که کاری بی‌نظیر است، هدیه دولت تدبیر و امید به جامعه ورزش استان خوزستان می‌باشد.

وی با اشاره به رتبه دوم اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان در بین ادارات‌کل ورزش و جوانان کشور، عنوان کرد: ما موفق شدیم با فاصله کم نسبت به استان اول، یعنی اصفهان، در رده دوم قرار بگیریم.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با بیان اینکه شعار اداره‌کل ورزش و جوانان استان؛ کار، کار و بازهم کار است؛ گفت: ان‌شاءالله در سال 95 نیز مانند سال 94 و حتی بهتر از آن بتوانیم به فعالیت بپردازیم.

انتهای پیام/ض

برچسب ها: خوزستان ، اهواز ، ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.