نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی گفت: بیاییم باور کنیم آینده فرزندان ما در گروی خرید کالای ایرانی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،هاجر چنارانی در مراسم افتتاح مرکز نمایشگاهی دائمی و بین‌المللی خیام نیشابور با اشاره به نیاز شهرستان به مطرح‌شدن در صنایع ایران و جهان اظهار داشت: باید بهترین برندها را ایجاد کنیم و هر جا نامی از نیشابور به‌عنوان قطب اقتصادی مطرح می‌شود باید تلاش کنیم گردشگری را نیز گسترش دهیم.

وی در خصوص اهمیت این نمایشگاه برای نیشابور خاطرنشان کرد: چرا وقتی اعتقاد داریم که فرزندان این آب‌ و خاک بیکار هستند کالای ایرانی خرید نمی‌کنیم؟

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تأکید کرد: اقتصاد کشور ضعیف و بدنه دولت سنگین شده است و فقط شما مردم می‌توانید گام‌های مهمی برای گسترش شهرک‌های صنعتی و افزایش تولید بردارید.

نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تخفیف خودروهای آلمانی برای مردم این کشور خطاب به صنعتگران اظهار داشت: شما چه تخفیفی به مردم می‌دهید که آنها ترغیب به استفاده از کالای ایرانی شوند؟

چنارانی در پایان گفت: بیاییم باور کنیم آینده فرزندان ما در گروی خرید کالای ایرانی است.

همچنین دیگر نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی در این مراسم گفت: صنعت نیشابوری یکی از راه‌های توسعه این شهرستان است که خوب رشد کرده است.

حمید گرمابی ادامه داد: این مکان موقت است و قطعاً با تأسیس و افتتاح مرکز اصلی، تأثیرگذاری نمایشگاه نیز بیشتر و باعث رونق بازارهای می‌شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: این نمایشگاه باعث خواهد شد زنجیره تولید در شهرستان کامل شود که این بسیار ارزشمند است.

گرمابی با اشاره به توانمندی صنایع نیشابور آنها را بسیار خوب برشمرد و گفت: قطعاً باید بر روی گردشگری نمایشگاه نیز برنامه‌ریزی ویژه‌ای صورت پذیرد تا بتوانیم از دیگر ظرفیت‌هایی که این‌گونه برنامه‌های ایجاد می‌کنند بهره ببریم.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.