تفاهم‌نامه تأسیس "مرکز بین‌المللی تحقیقات و آفرینش‌های هنری" در تبریز به امضا رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛به همت دانشگاه هنر اسلامی تبریز و سازمان منطقه آزاد ماکو "مرکز بین‌المللی تحقیقات و آفرینش‌های هنری" تأسیس می‌شود.

دانشگاه هنر اسلامی تبریز و سازمان منطقه آزاد ماکو، جهت تأسیس "مرکز بین المللی تحقیقات و آفرینش‌های هنری" تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

این تفاهم نامه همکاری مشترک، بین مهدی محمد‌زاده رئیس دانشکده هنرهای اسلامی دانشگاه هنر اسلامی تبریز، و حسین فروزان، رییس هیات امناء و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو منعقد شد.

رئیس دانشکده هنرهای اسلامی، با اشاره به اینکه در این تفاهم نامه طرفین بر انجام تحقیقات علمی در رابطه با هنرهای بومی فراموش شده، گفت: در حال فراموشی و ضرورت احیاء آن‌ها و نیز برنامه ریزی مشترک جهت کارآفرینی هنری، همگانی سازی هنر و تولید آثار هنری مبتنی بر الگوی زندگی ایرانی و اسلامی به عنوان اصلی ترین مولفه فرهنگی تاکید کردند.

مهدی محمد‌زاده با اشاره به تاثیرگذاری هنرهای ایرانی و اسلامی، افزود: «مرکز بین المللی تحقیقات و آفرینش‌های هنری» قرار است در سطحی گسترده‌تر، با انعقاد تفاهم نامه‌های مجزا با دانشگاه‌ها و مراکز آکادمیک هنر کشورهای منطقه قفقاز، به ارایه خدمات مشاوره‌ای، نمایشگاهی و اقامتی به هنرمندان این منطقه بپردازد.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.