کاپیتان تیم فوتبال نفت تهران گفت: علی رضا منصوریان و بازیکنان نفت 2 سال با هم کار کرده اند و از افکار هم شناخت کامل دارند.  

عزتی: منصوریان و بازیکنان نفت شناخت کاملی از هم دارند
به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا عزتی درباره دیدار نفت و استقلال در هفته نخست لیگ برتر گفت: تمریناتمان را دنبال می کنیم و در حال حاضر وضعیت خوبی داریم. طبق قرعه کشی در بازی اول لیگ به استقلال خوردیم.

استقلال و پرسپولیس تیمهای بزرگی هستند اما برای تکرار نتایج خوب سال های اخیر خود، باید از همان دیدار اول نتیجه بگیریم.

وی درباره تقابل با منصوریان بیان کرد: منصوریان 2 سال سرمربی ما بوده است. هم ما افکار منصوریان را می دانیم و هم منصوریان برخی از بازیکنان را می شناسد. امیدوارم بازی خوبی از آب دربیاید.

عزتی درباره جوان گرایی این تیم بیان کرد:  جوانان بسیار خوبی داریم و انشاالله که آن ها آینده روشنی داشته باشند. خوشحال شدم که دایی به بازیکنان تستی نیز بها داده و چند بازیکن را از این طریق آورده است.

وی درباره پرداخت مطالبات بازیکنان نفت از سوی مالک باشگاه، گفت: قول داده اند این هفته مطالبات بازیکنان به صورت کامل پرداخت شود.

کاپیتان نفت درباره درخواست استقلال برای لغو محرومیت رحمتی اظهار کرد: ما خیلی وارد این بحث نمی شویم. هر کسی دوست دارد برای استقلال بازی کند اما نفت در این دیدار نتیجه خوبی می گیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار