طیبی: برای قهرمانی ایران در آسیا قید تیم ستارگان جهان را زدم

بازیکن ملی پوش تیم فوتسال تاسیسات دریایی در خصوص وضعیت تیم و رقابت های آسیایی گفت.

طیبی: برای قهرمانی ایران در آسیا قید تیم ستارگان جهان را زدم
حسین طیبی بازیکن ملی پوش تیم فوتسال تاسیسات دریایی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: خدا را شکر شرایط مطلوبی در تیم حاکم است و در جوی آرام تمریناتمان را پیگیری می کنیم تا ثمره زحمات را در رقابت های آسیایی ببینیم.

تاسیسات ناکام جام باشگاههای جهان نبود زیرا بهترین تیم های جهان با ایده آل ترین شرایط  در رقابت حاضر بودند و با وجود اینکه بازی های خوبی ارائه دادیم اما نتوانستیم در حد و اندازه خود ظاهر شویم به امید خدا با دعای خیر مردم قهرمانی آسیا را از آن خود می کنیم.

کشاورز در خصوص جدایی ستارگان دریایی از این تیم گفت: اسامی جدا شده از تیم  بازیکنان بزرگ و قابل احترامی هستند، در مورد جدایی
بازیکنان ،مربیان نظرات بهتری دارند اما به نظرم هارمونی جوانان و با تجربه های تیم می تواند ما را به اهداف نزدیک کند.

طیبی در خصوص دعوتش به تیم ستارگان جهان گفت: دعوت به تیم ستارگان جهان افتخاری است که نصیب من شده است و باعث خوشحالیم است. این دعوت از یک یا چند بازیکن  فوتسالی نشان می دهد که ایران حرفهای بسیاری برای گفتن در سطح جهانی دارد.
این تیم برای افتتاح لیگ هند گرد هم می آید که انسال به دلیل بازیهای آسیایی قادر به ملحق شدن به آنها نیستم امیدوارم مرحله بعد که در بهمن ماه برگزار می شود یکی از مدعوین باشم و در صورت فراهم بودن شرایط تیم به این بازی ها برسم.

وی در خصوص واکنش کادرفنی به این دعوت بیان کرد: با شمسایی در سمت سرمربی صحبت کردم و وی  گفت اگر این دعوت در هر زمانی به جز جام باشگاههای جهان به عمل آمده بود اجازه حضورت را صادر می کردم اما موقعیت کنونی حساس و ویژه است و با هدف قهرمانی عازم تایلند می شویم ، با این صحبت و با توجه به اینکه قهرمانی تاسیسات به عنوان نماینده ایران برایم از اهمیت بیشتری برخوردار است پس قید تیم ستارگان را زدم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار