رضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال به عنوان سرپرست جدید باشگاه استقلال معرفی شد.

افتخاری سرپرست باشگاه استقلال شدبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان رضا افتخاری که پیش از این سابقه فعالیت در کمیته فوتسال را داشت از این پس قرار است با اعلام اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال به عنوان سرپرست این باشگاه فعالیت خودرا آغاز کند.

 پس از برکناری افشار زاده ،حسنی خو از سوی هیئت مدیره به عنوان مدیرعامل انتخاب شده بود که پس از بازی مقابل صنعت نفت از سمت خود استعفا کرد.


جهانیان :افتخاری تمام وقت در اختیار استقلال است
دقایقی پیش رضا افتخاری به عنوان سرپرست باشگاه استقلال اعلام شد که در این رابطه جهانیان رییس هیئت مدیره در خصوص این انتخاب توضیحاتی را ارائه داد 

جهانیان درباره انتخاب افتخاری گفت :با توجه به جلسه ای که برگزار کردیم در نهایت با توجه به سابقه درخشانی که آقای افتخاری در پست های دبیر کل فدراسیون فوتبال ،نایب رییس دوم و سازمان لیگ و مدیر کل تربیت استان تهران داشته است بر همین اساس پیشنهاد سرپرستی ایشان میان اعضای هیئت مدیره مطرح و پس از بررسی های لازم وی به عنوان سرپرست استقلال انتخاب شد .

وی ادامه داد: رضا افتخاری به عنوان سرپرست باشگاه و عضو هیات مدیره انتخاب شد و وی از این پس تمام وقت در اختیار استقلال است و به این تیم خدمت خواهد کرد و از فردا صبح نیز کارشان را آغاز خواهند کرد .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار