حسن مشگلاتی نویسنده مجموعه های تلویزیونی نام آشنای سیما، نگارش متن سری چهارم «نقش تازه» را بر عهده دارد.

حمید نوبهار تهیه‌کننده برنامه‌های تلویزیونی در خصوص مجموعه «نقش تازه» و مراحل پیشرفت آن در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بیان کرد: «رو به راهم کن» عنوان مجموعه 26 قسمتی از سری مجموعه های «نقش تازه» است که در حال حاضر مراحل نگارش خود را پشت سر می گذارد.

وی با بیان جزئیات این کار افزود: تا به الان 10 قسمت از این کار به رشته تحریر درآمده است و تا یک ماه دیگر به طور کامل متن آن به پایان خواهد رسید.

نوبهار اظهار داشت: نویسنده این مجموعه حسن مشگلاتی است. وی کسی است که سابقه نگارش داستان مجموعه هایی مانند «پس از باران»، «پلیس جوان»، «کت جادویی» و... را در کارنامه کاری خود دارد. کارگردانی «رو به راهم کن» نیز بر عهده هانی اکبری است.

این تهیه‌کننده تلویزیون خاطرنشان کرد: موضوع این مجموعه به سبک زندگی ایرانی اسلامی مربوط می شود که در یک فضای ساده و مردمی آن را به نمایش می‌گذاریم. موضوعات بر اساس پژوهش‌هایی انتخاب شده‌اند که گروه پژوهشی ما آنها را به عنوان اولویت‌هایی در نظر گرفته‌اند که مردم با آنها درگیر هستند. این موارد در حوزه‌های مختلفی از جمله حوزه های فردی، اجتماعی و بینابینی یعنی خانواده و اجتماع مورد توجه واقع شده اند.

وی در پایان تصریح کرد: مخاطبان این برنامه طیف گسترده‌ای از مردم هستند. زمان پخش آن اواخر تابستان، و یا اوایل ماه مهر است. درواقع نیمه دوم سال شاهد پخش آن از شبکه یک سیما خواهیم بود.  



انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار