رییس هیات فوتبال خوزستان گفت:نابسامانی های ناشی از مدیریت های غیربومی، آب و هوای نامناسب و از بین رفتن زیرساخت ها در دوران جنگ تحمیلی، نتوانست جلوی پیشرفت فوتبال خوزستان را بگیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،عبدالکاظم طالقانی اظهار کرد:در فرازی از سخنان مقام معظم رهبری آمده است:جوانان ایرانی برای اول شدن در دنیا هیچ چیز کم ندارند.ورزشکار ایرانی دارای استعداد درخشان است و باید به او میدان و امکان داده شود تا در میدان های ورزشی دنیا همانند ستاره ای بدرخشد و برای این کار نیازمند برنامه ریزی و مدیریت است.

وی در ادامه با تقدیر و تشکر از حضور میهمانان این مراسم، گفت:در زمان دفاع مقدس تمام زیرساخت های ورزش استان تحت الشعاع جنگ تحمیلی قرار گرفته بود؛به طوری که تمام امکانات ورزش استان در اختیار رزمندگان غیور بود و ورزشکاران این استان نیز همگام با رزمندگان غیور اسلام، به جبهه های نبرد حق علیه باطل شتافتند و در این راه شهدای عزیزی را نثار اسلام و دفاع از انقلاب اسلامی نمودیم که مایه افتخار ما هستند و همزمان نیز تمام امکانات ورزشی در اختیار رزمندگان قرار گرفت و بدنبال آن هم خیلی از اماکن ورزشی و ورزشگاه ها تخریب شدند.

رییس هیات فوتبال خوزستان افزود:هرچند بعد از جنگ در دوران سازندگی به بازسازی این اماکن پرداخته شد اما هنوز آثار فرسودگی جنگ بر این اماکن نمایان است. علاوه بر اینکه مدیریت های غیربومی و آب و هوای نامناسب استان از نظر گرما و گرد و غبار مزید بر علت بوده است اما این نابسامانی ها نتوانست جلوی پیشرفت فوتبال استان را بگیرد و بر همین اساس با برنامه ریزی دقیق و تکیه بر ارزش های اسلامی و رعایت موازین اخلاقی و با الهام از سخنان مقام معظم رهبری که جامعه ورزشکار جامعه ای پرتلاش، با نشاط و زنده خواهد بود، کار کردیم.

وی با تبریک کسب رتبه دوم اداره کل ورزش و جوانان خوزستان در بین تمام ادارات کل استان ها، گفت:هیات فوتبال خوزستان افتخار دارد که توانسته است به عنوان برترین هیات در جمع سایر هیات های استانی کشور معرفی شود و داشتن 76 باشگاه ورزشی در لیگ های مختلف کشور و همچنین قهرمانی باشگاه استقلال خوزستان در لیگ برتر کشور و قهرمانی های فولادخوزستان در رده های پایه، در مقایسه با باشگاه های ثروتمند کشور بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

طالقانی در ادامه با اشاره به وجود بیش از 230 باشگاه در سطح استان، عنوان کرد:بیش از 230 باشگاه در سطح استان در رده های مختلف سنی با برگزاری لیگ های منظم استانی در بخش های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی آقایان و بانوان داریم و همچنین آموزش مربیان و ارتقای سطح داوران و اهتمام به نونهالان و تیم های پایه، این آینده سازان جامعه فوتبالی استان با تشکیل آکادمی فوتبال و کشف استعدادهای جدید به همراه کادر مجرب در هیات فوتبال استان و شهرستان ها، بهترین نتیجه را در کارنامه ما جای داده است.

وی گفت:این افتخار را مدیون تمام خوزستانی ها، پیشکسوتان و تماشاگران فهیم و به خصوص همت و تلاش مدیران لایق فوتبالی این استان هستیم.

رییس هیات فوتبال خوزستان در پایان خاطر نشان کرد:انتظار دارم با این کارنامه موفق، مسوولان فوتبال کشور و همچنین استان جهت ارتقا و کسب افتخارات بیشتر، کمک های خوبی در این راه به ما داشته باشند تا بتوانیم با ایجاد نشاط در قومیت های مختلف استان و همچنین ایجاد همبستگی بین آن ها، ضمن جلوگیری از نفوذ عوامل بیگانه، محیطی معنوی و سرشار از جوانمردی، پهلوانی، تقوی، پاکدامنی و پارسایی را به وجود آوریم.

انتهای پیام/ض

برچسب ها: خوزستان ، اهواز ، ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.