معاون سیاسی دفتر رییس جمهور، در توییتر به حوادث تروریستی پاریس، واکنش نشان داد.

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ "حمید ابوطالبی" معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور، با انتشار متنی در صفحه شخصی‌اش در توئیتر، ضمن اشاره به حادثه تروریستی امروز در فرانسه نوشت: واقعاً رنج‌آور است، در میان قساوت و وحشت، بوی خون شنید و در فضای تیره و تار جنایت، شاهد انباشته شدن کشته‌ها بود و برای رهایی از مرگ، بی‌هدف از صحنه گریخت.
 
وی افزود: جنایت تروریستی در نیس، در روز ملی - که نماد وحدت و افتخار و ارزش‌های باستیل است - جهان را تکان داد. باید در غم مردم فرانسه، شریک و همراه درد و رنج آنان بود.
 
معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور در ادامه افزود: اکنون، ترور، ابزار پیشرفته خود را به کناری نهاده و به ساده‌ترین روش‌ها دست به جنایت و کشتار می‌زند؛ مبارزه با این دگردیسی، فقط یکپارچگی جهانی را می‌طلبد.
 
ابوطالبی تصریح کرد: اما ترور، شرق و غرب، خاورمیانه و اروپا، پاکستان و افغانستان و ترکیه و سوریه و یمن نمی‌شناسد؛ نمی‌توان برخی را محکوم، بعضی را حمایت و تعدادی را تشویق کرد.
 
وی خاطرنشان کرد: جهان که دغدغه مبارزه با ترور دارد، باید این چندگانگی را به مخالفت مطلق با ترور تبدیل کند. بدون اقدامی جهانی و یکپارچه نمی توان بر ترور غلبه کرد.
 
معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور افزود: باید به جای "je suis Nice" جهانیان نماد مطلق "je suis contre le terrorime"بر سینه بیاویزند. باور کنیم مقابله با ترور باید با همه انواع و اشکال آن باشد.
 
ابوطالبی تاکید کرد: دولت فرانسه نیز باید در جهت احترام به آرمان‌های ملت آزاد اندیش خود یعنی(.L. E. F) و مبارزه قاطع با ترور، سیاست تروریست خوب و بد را به تاریخ بسپرد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار