یاسوج ؛

حقوق های نامتعارف به بیت المال برگردانده شود

امام جمعه یاسوج گفت: برکنار کردن و یا استعفا دادن مدیران اجرایی دریافت کننده حقوق های نامتعارف به تنهایی کافی نیست و باید تمامی این اموال به بیت المال و خزانه برگردانده شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛حجت الاسلام و المسلمین سید علی اصغر حسینی در خطبه های نماز جمعه یاسوج با اشاره به نامگذاری 19 تا 25 تیرماه به نام هفته تامین اجتماعی، افزود: تامین اجتماعی به عنوان بزرگترین سازمان بیمه گر کشور خدمات بیمه ای متنوعی به افراد زیر پوشش ارائه می دهد.

وی بیان کرد: حدود 320 هزار نفر از مردم کهگیلویه و بویراحمد زیر پوشش سازمان تامین اجتماعی این استان هستند و از خدمات آن بهره می برند.

حسینی اظهار کرد: برخی از کارفرمایان و شرکت های دولتی و یا غیردولتی کهگیلویه و بویراحمد حق بیمه افراد تحت تکفل خود را به موقع پرداخت نمی کنند که این امر موجب اختلال در روند ارائه خدمات مطلوب از سوی سازمان تامین اجتماعی استان به جامعه هدف می شود.

وی با اشاره به 26 تیرماه سالروز تاسیس شورای نگهبان، عنوان کرد: این نهاد مهم وظایف و رسالت های ارزنده ای بر عهده دارد که یکی از مهمترین آنها نظارت دقیق و همه جانبه بر تصویب و اجرای قوانین مجلس شورای اسلامی است.

حسینی ابراز داشت: شورای نگهبان ضامن اسلامی بودن تصویب و اجرای قوانین مجلس شورای اسلامی است و انتظار می رود که مردم بیش از پیش قدردان این نهاد انقلابی باشند.

امام جمعه یاسوج افزود: کشور و کهگیلویه و بویراحمد دارای مشکل کم آبی هستند و با این وجود عده ای در استان اقدام به سرقت آب و استفاده بدون مجوز از آن می کنند که علاوه بر حرام و غیرقانونی بودن موجب تضییع حقوق دیگران می شود.

حسینی گفت: به جز سرقت آب از طریق اشتراک غیرقانونی امور ناپسندی همچون سرقت برق و گاز نیز به تازگی در کهگیلویه و بویراحمد رواج یافته است که باید برخورد اساسی با اینگونه معضلات شود.

وی در بخشی از خطبه ها و دشمنی های آمریکا با ایران اسلامی اشاره کردو افزود: وزیر خزانه داری آمریکا فروردین ماه امسال اعلام کرد که تحریم های جدیدی علیه ایران به تصویب می رسد و اجرا خواهد شد.

حسینی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب بارها به مسئولان اجرایی کشور تذکر و هشدار داده اند که آمریکا پیمان شکن بوده و قابل اعتماد نیست.

وی عنوان کرد: ایران به تمامی تعهدات و وعده های خود در برنامه برجام عمل کرد در حالی که آمریکا اینگونه نبود و تحریم های جدیدی را نیز به بهانه های واهی شامل فعالیت های موشکی و نقض حقوق بشر علیه ایران اعمال کرده است.

حسینی ابراز داشت: عده ای از روی ساده لوحی و یا تعمد اعلام می کنند که در صورت مذاکره با آمریکا بسیاری از مشکلات کشور برطرف می شود در حالی که این ادعا بی پایه و اساس است

انتهای پیام /ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.