در آستانه سفر دکتر روحانی رییس جمهور به استان کرمانشاه، آیت الله علماء نماینده ولی فقیه در استان و اسدالله رازانی استاندار کرمانشاه با صدور پیامی مشترک مردم را به استقبال گرم از کاروان تدبیر و امید فرا خواندند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ یکشنبه این هفته، 27 تیرماه استان سرافراز کرمانشاه میزبان یار دیرین امام ورهبری - رئیس جمهورمحبوب حضرت حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر روحانی- اعضاء دولت و مقامات عالی رتبه کشوری خواهد بود. بدون تردید انجام این سفر فرصت مغتنمی برای حل مشکلات و نقطه عطفی در پیشرفت و توسعه استان خواهد بود.

در خصوص ضرورت حضور و استقبال شما مردم عزیز از رئیس جمهور محبوب ذکر نکات زیر را ضروری می دانیم:

1-حضور مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار این استان در صحنه های مختلف دفاع از کشور و نظام و حمایت از دولت بر احدی پوشیده نیست. مقاومت جانانه مردم در هشت سال جنگ تحمیلی - حضور در راهپیمائی‌ها و انتخابات مختلف در طی سی وهفت سال گذشته و استقبال باشکوه و تاریخی از سفر رهبر معظم انقلاب هر کدام سند محکمی است دال برپیوستگی کرمانشاهیان سربلند و نظام جمهوری اسلامی در نتیجه این پیوستگی است که دشمنان قسم خوردهنظام به کرات و از جمله در مذاکرات اخیر هسته ای مجبور به عقب نشینی از مواضع خود و پذیرش شرایط جمهوری اسلامی شده‌اند.

2-در تداوم همین مسیر و در راستای اطاعت از فرامین رهبری برای حمایت از دولت، از آحاد مردم عزیز استان دعوت می شود در مراسم استقبال عمومی ریاست محترم جمهور که از ساعت 8 و 30 دقیقه روز یکشنبه 27 تیرماه از سه راه حافظیه به سمت ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود حضور یافته و مهمان نوازی و کرامت همیشگی اهالی این استان را در استقبال و اعزاز و اکرام رئیس جمهور و دولت خدمتگزار به منصه ظهور برسانند.

باشد که در پرتو این حضور شما امید دشمنان برای ایجاد فاصله بین دولت و ملت مانند همیشه مبدل به یأس و انگیزه خدمتگزارانتان در دولت برای تداوم خدمت افزایش یابد.

رییس جمهور و اعضای هیات دولت، فردا(یکشنبه، 27 تیر) به کرمانشاه سفر می‌کنند.


انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، دعوت ، مردم ، استقبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.