بازیکن تیم فوتبال مشهد معتقد است می تواند با انجام بازی های خوب نظر کی روش را به خود جلب کند.

حمیدرضا علی عسگری در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،درباره اردوی تیم فوتبال مشهد در ترکیه اظهارکرد: اردوی خیلی خوبی را در ترکیه برگزار کردیم من معتقدم که شاید بهترین اردویی بوده که در این چند سال انجام داده ام،از لحاظ امکانات هم هیچ کمبودی احساس نشد قرار است از امروز ادامه تمریناتمان را در مشهد برای حضور قدرتمندانه در لیگ برتر پیگیری کنیم.

وی افزود: دو بازی بسیار خوبی در ترکیه برگزار کردیم،و توانستیم با موفقیت باید دیدارهای دوستانه را پشت سر بگذاریم،به خصوص بازی با تیم لوکوموتیو بلغارستان که یکی از بهترین تیم های لیگ این کشور بود ،باعث شد تا بازیکنان با هم بیشتر هماهنگ شوند.

علی عسگری گفت: خدا را شکر قرعه خوبی نصیب تیم ما شد،امیدوارم که یک سال خوب را پشت سر بگذاریم.

بازیکن تیم فوتبال مشهد ادامه داد:طبق تصمیم فرهاد کاظمی، امسال بازیکنان مورد نظر خودش را جذب کرد،پارسال هم تیم خوبی را داشتیم اما سلیقه مربی این بوده که امسال دیگر این بازیکنان در این مجموعه جایی نداشته باشند،اما سرمربی تیم یک تیم متفاوت را بوجود آورند و خیلی خوب تمام بازیکنان دارند با هم هماهنگ می شوند.

وی تصریح کرد: بازی با ذوب آهن همیشه سختی هایی خاص خودش را دارد،امیدوارم در بازی اول بتوانیم از این دیدار سربلند بیرون بیایم و سه امتیاز بازی را نصیب خودمان کنیم،تنها هدفمان این است که از هفته اول با قدرت لیگ شانزدهم را شروع کنیم.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس درباره هدفش در این فصل گفت: دنبال این هستم که بهترین بازی ها را به نمایش بگذارم و بتوانم دوباره به روزهای خوب گذشته خودم باز گردم،سعی می کنم بتوانم با انجام بازی های خوب نظر سرمربی تیم ملی را جذب کنم.


وی خاطرنشان کرد: یکی از عواملی که باعث شد در این تیم ماندگار شوم خود فرهاد کاظمی بود،وی مانند یک پدر برای تمام بازیکنان زحمت می کشد، از لحاظ فنی مربی بسیار  خوبی است و در تمرینات نکات خوبی را به بازیکنان گوشزد می کند.

بازیکن تیم فوتبال مشهد در پایان یادآورشد:تیم پرسپولیس امسال می توانست در جذب بازیکنانعملکرد بهتری داشته باشد، هرچند که با همین ترکیب نیز  نتایج خوبی را در لیگ برتر کسب می کند،و اگر هوادارانش مانند همیشه از این تیم حمایت کنند 100درصد می تواند یکی از مدعیان قهرمانی باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۳ ۲۶ تير ۱۳۹۵
آخی...چی بود اسمش؟...مدعی قهرمانی /!1
آخرین اخبار