کاپیتان تیم فوتبال مشهد گفت: با توجه به اینکه ذو ب آهن در مسابقات داخلی و لیگ قهرمانان آسیا نتایج درخشانی را کسب کرده بازی دشواری در مقابل این تیم داریم.

علیرضا نور محمدی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،درباره اردوی تیم فوتبال مشهد در ترکیه اظهار کرد: اردوی خیلی خوبی در ترکیه داشتیم و تمرینات خیلی خوبی هم در آنجا برگزار کردیم،به خصوص که باعث شد بازیکنان جدید و قدیم تیم در این اردو بیشتر با هم هماهنگ شدند.

وی افزود: بازی اول در مقابل لوکوموتیو بلغارستان سخت بود و تیم محک جدی در این بازی خورد،در دیدار دوم هم نماینده غنا در برابر ما خیلی محکم بازی می کرد،بچه ها نسبت به بازی اول روان تر ظاهر شدند و توانستند نمایش خوبی هم در مقابل سوکای غنا ارائه دهند.

نور محمدی گفت: با توجه به این که نفرات زیادی در فصل نقل و انتقالات به این تیم اضافه شده است این اردو و بازی های تدارکاتی باعث شد تا فرهاد کاظمی شناخت کاملی از بازیکنان جدید پیدا کند.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: با توجه به این که کاظمی فصل پیش هم سرمربی این تیم بود،و شناختی که از نفرات این تیم در لیگ پانزدهم داشت، تصمیم گرفت تغییر و تحول اساسی در تیم خود ایجاد کند، حتی چند بازیکن گمنام لیگ یکی و لیگ دو هم که از انگیزه فراوانی برای درخشش در لیگ برتر دارند توسط سرمربی جذب شده است.

نورمحمدی ادامه داد: ذوب آهن همیشه تیم خوبی بوده است و حتی نفراتش نزدیک به چند سال است که کنار همدیگر بازی می کنند و سرمربی تیم هم در این چند سالی که در ذوب آهن حضور داشته نتایج خوبی را با این تیم در مسابقات داخلی و لیگ قهرمانان آسیا کسب کرده است،در نتیجه بازی سختی را در برابر این تیم خواهیم داشت.

کاپیتان جدید تیم فوتبال مشهد عنوان کرد: با توجه به اینکه بازیکنان جوان و با تجربه در فصل نقل و انتقالات به این تیم اضافه شده است این تیم امسال می تواند نتایج قابل قبولی را در لیگ شانزدهم کسب کند.

نورمحمدی در پایان یادآورشد: نکونام یکی از بهترین بازیکنان تیم ملی فوتبال هست و تصمیم گرفته است از میادین ورزشی خداحافظی کند اما به طور حتم با توجه به تجربیات گران بهایی که در این سالها کسب کرده است و ارتباط خوبی که با نفرات تیم ملی دارد در آینده خیلی می تواند برای تیم ملی مثمرثمر باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار