خاویر گومز، مدافع عنوان قهرمانی مسابقات سه گانه مردان، پس از شکسته شدن آرنج اش در تمرینات، از المپیک 2016 ریو خط خورد.

گومز قهرمان ورزش سه گانه از المپیک ریو 2016 خط خوردبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،گومز اسپانیایی یکی از مدعیان مدال طلا در مسابقات سه گانه بود که پس از مصدومیت پیش آمده و زمان کم برای احیا شدن، مجبور به کناره گیری از این مسابقات شد.

گومز در صفحه فیسبوک اش نوشت : " بسیار متاسفم که که باید به اطلاع شما برسانم که دیروز در اواخر تمرین دوچرخه سواری ، در حالی که بیش از 15 کیلومتر بر ساعت سرعت نداشتم، تصادفی مضحک کردم. پس از آن در آرنجم احساس درد کردم و سریعا به بیمارستان رفتم و اسکن گرفته شده حاکی از شکستگی در آرنج دست چپم بود.

 متاسفانه به علت این مصدومیت مجبورم که از مسابقات المپیک ریو انصراف بدهم. باید واقع بین باشم و اعتراف کنم که زمان مناسب برای آماده شدن برای این مسابقات را ندارم و منطقی ترین کار این است که از مسابقات کناره گیری کنم تا جا برای ورزشکاری دیگر باز شود."

غیبت گومز برای اسپانیایی ها بسیار غم انگیز است. با مصدومیت پیش آمده برای گومز، امید آنها به ماریو مولا است. او در این فصل، سه مسابقه سه گانه را با پیروزی پشت سر گذاشته و فردا به دنبال چهارمین پیروزی اش است.



انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار