عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: پرونده استیضاح وزیر آموزش و پرورش در مجلس همچنان باز است.

فرهنگیان در کورانی از مشکلات قرار دارندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،جبار کوچکی نژاد عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در حاشیه بررسی وضع فرهنگیان گفت: کمیسیون آموزش و تحقیقات در دوره نهم مجلس شورای اسلامی به شدت پیگیر مسائل و مشکلات فرهنگیان است.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصریح کرد: این کمیسیون در مجلس دهم به سرعت شکل گرفته است و کمیسیونی تخصصی در خانه ملت به شمار می‌رود.
کوچکی‌نژاد با تأکید بر اینکه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی وزنه‌ای مهم با عنوان تحقیق و پژوهش را یدک می‌کشد، اضافه کرد: این دو مقوله ابزاری مهم و زیربنایی در توسعه و آبادانی کشور به شمار می‌رود.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به اینکه متأسفانه حوزه آموزش و پرورش از خلأهای بسیاری در بخش‌های رو بنایی و زیر بنایی رنج می‌برد، اظهار داشت: فرهنگیان در کورانی از مشکلات قرار دارند.
وی با تأکید بر اینکه پرونده استیضاح فانی در مجلس دهم باز است، تصریح کرد: فانی هنوز نتوانسته است در راستای حل مشکلات فرهنگیان و رفع خلأهای موجود گام مؤثری بردارد.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به اینکه آموزش و پرورش متأسفانه از مجموعه‌های ضعیف مدیریتی در کشور است، افزود: متأسفانه فانی نتوانسته فرهنگیان را از زیر آوار این کمبودها و مشکلات خارج کند.
کوچکی‌نژاد با تأکید بر اینکه زیرساخت‌های آموزشی در استان‌ها فرسوده است یا شکل استانداردی ندارد، اظهار کرد: بسیاری از مدارس از ساختاری فرسوده برخوردار هستند و مدارس دونوبته و پرتراکم است.
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۳ ۲۷ تير ۱۳۹۵
اضافه كار كاركنان آموزش و پرورش استان لرستان مربوط به ماه اسفند پرداخت نشده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۰ ۲۶ تير ۱۳۹۵
شما فقط حرف می زنید درعمل چیزی از نما یندگان مشاهده نشده است عین طبل تو خالی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۲ ۲۶ تير ۱۳۹۵
بنده های خدا