رئیس سازمان صدا و سیما در این همایش گفت: اولویت اول امسال ما اقتصاد مقاومتی ،اقدام و عمل است و باید به سمت رسانه توسعه محور حرکت کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،دکتر عسگری در همایش سراسری مدیران مراکز استانها بر ضرورت توجه به برنامه ریزی و برنامه سازی در زمینه اشتغال در روستاها،رونق بخشی به مساجد و استفاده از کالاهای ایرانی در راستای اقتصاد مقاومتی تاکید کرد.

وی افزود: مراکز استانها با توجه به ظرفیتهای خود باید با تولیدات ارشمند در زمینه فیلم، سریال ، انیمیشن و مستند در جهت رضایتمندی بیشتر مخاطبان حرکت کنند.

رییس رسانه ملی گفت : برای حضور بیشتر و نقش آفرینی موثر در فضای مجازی به زودی معاونت فضای مجازی در رسانه ملی احیا میشود و مراکز استانها به عنوان بازوان رسانه ملی بایدبابرنامه ریزی مناسب در این زمینه حضوری فعال و موثر داشته باشند.

دکتر عسگری با بیان اینکه یکی ا زمهم ترین راههای ارتقاء بهره وری و قدرت رسانه ،تقویت کیفی نیروی انسانی است، از همه نیروها در مراکز استانها خواست باخودسازی در جنبه های اعتقادی ،انقلابی بودن وکوشا بودن یاریگر رسانه ملی باشند.

در این همایش که با حضور مدیران کل 33گانه مراکز استانها در هتل فرهنگ و هنر مشهد بر گزار شد ، دکتر علی دارابی به طوررسمی به عنوان معاون جدیدامور استانها معرفی و ازخدمات ارزنده حجه الاسلام و المسلمین موسوی مقدم تجلیل شد.

حجه الاسلام و المسلمین موسوی مقدم ، با حکم دکتر علی عسگری به سمت قائم مقام رسانه ملی منصوب شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.