کارکنان امور مالیاتی شهرستان بمناسبت هفته مالیات با فرمانداردیدار وگفتگو نمودند.

به گزارش   خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، رئیس وکارکنان امور مالیاتی با حضور در فرمانداری با فرماندار شهرستان دیدار وگفتگو نمودند.

فرماندار شهرستان شاهین دژ دراین جلسه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص نامگذاری امسال به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل گفت : باید سعی و تلاش نمائیم تا همه کارها در مسیر اقتصاد مقاومتی انجام شود .

در این دیدار آقای حسین عباسی فرماندار شهرستان شاهین دژ با گرامیداشت روز مالیات،فرهنگ سازی پرداخت مالیات و تلاش در جهت تحقق درآمدهای ناشی از مالیات را از جمله موارد مهم دانست که بایستی مد نظر قرار گیرد.

فرماندار شهرستان شاهین دژ ضمن تاکید بر مراعات حال مردم در اخذ مالیات گفت: مالیات امروز در جوامع مختلف با هدف صرف آن در امورمختلف کشور وبرای رفاه وآسایش تمامی مردم وعمران وآبادانی از جایگاه مهمی برخوردار است.

فرماندار شهرستان شاهین دژ خاطر نشان کرد : اساساً پرداخت مالیات را می توان به عنوان یکی از شاخصهای مهم در جهت توسعه و پیشرفت کشور نام برد.

فرماندارشهرستان شاهین دژ یاد آور شد : باید با فرهنگ سازی مناسب به مردم نشان دهیم که با پرداخت مالیات چه کمک شایانی به رشد و توسعه کشور می کنند و سعی نمائیم با برنامه ریزی درست فرهنگ پرداخت مالیات را دربین مردم نهادینه کنیم .

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.