مراسم کلنگ زنی و آغاز عملیات طرح احداث و توسعه بیمارستان شهید راثی شاهین دژ برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، در این مراسم که با حضور معاون امور درمان دانشگاه، مدیریت شبکه، امام جمعه ، فرماندار و جمعی از مسئولین ادارات و سازمانها برگزار گردید جبارزاده مدیر شبکه بهداشت ضمن اظهار خشنودی از تحولات اخیر در عرصه سلامت شهرستان گفت : آرزوی دیرینه مردم محروم این منطقه افزایش فضاهای فیزیکی و جذب متخصصین مورد نیاز بود که امروز با حمایتهای ریاست و معاونت امور درمان کلنگ احداث توسعه بیمارستان به زمین زده می شود.

وی افزود : این طرح در محیطی به مساحت 3600 متر مربع در سه طبقه با اعتباری بیش از 7 میلیار تومان در بازه زمانی 18 ماهه احداث می شود که پس از بهره برداری از این طرح 46تخت بستری به تختهای بیمارستان افزایش می باید.

جبارزاده با اشاره به طرح تحول سلامت و کلید خوردن 7 محور اساسی در این طرح که مزایای آن کاهش میزان پرداختی بیماران از 30 درصد به 3درصد که موجب افزایش مراجعین به بخشهای درمانی گردید و نیاز به توسعه فضاهای فیزیکی احساس شد که امروز بحول قوه الهی شاهد آغاز این فضا هستیم.

وی در ادامه به سایر پروژه ها ازجمله احداث مرکز بهداشتی درمانی شماره1 شهری ، مرکز جامعه سلامت شهری شماره 2 و احداث آزمایشگاه مرکزی اشاره کرد و اظهار نمود: بزودی اغاز این پروژه ها نیز عملیاتی خواهد شد .

در ادامه مراسم حسنی معاون امور درمان دانشگاه از نحوه عملکرد و میزان خدمات دهی دانشگاه در بخش درمان به آحاد جامعه را راهی برای جلب اعتماد و شفاف سازی در بین اقشار مختلف جامعه دانست و با اشاره به اهمیت کاهش هزینه‌های درمانی برای مردم، گفت: طرح تحول نظامت سلامت، کاری بسیار بزرگ و ارزشمند است که دولت تدبیر و امید با اجرای آن، اعتماد و رضایتمندی آحاد جامعه را جلب نمود و امید واریم با حمایتهای اقشار مختلف مردم از جمله خیرین و سازمانهای مردم نهاد هرچه زودتر با بهره برداری از این پروژه ها مشکلات درمانی مردم عزیز منطقه مرتفع گردد.

وی یادآور شد: این طرح در ارائه خدمت به آحاد جامعه به خصوص قشر کم درآمد و دهک های پایین که به حمایت بیشتری نیاز است اجرا شد و اجرای موفق طرح تحول نظام سلامت امیدواری و آرامش را در جامعه افزایش داده است.

حجت السلام باقری امام جمعه شهرستان نیز دراین مراسم ضمن قدردانی از خدمات موثر دولت در بخش سلامت جامعه گفت: الحمدالله با اجرای طرح تحول نظام سلامت خدمات شایسته ای در بخش سلامت انجام گرفته است و موجب رضایتمندی مردم شده است.

وی با اشاره به اینکه بخش بهداشت و درمان امروز شاهد تحولات بزرگی است و بسیاری از مسائل و مشکلات آن پیگیری ومرتفع شده اظهار نمود: باید شکرگزار این نعمت ها و خدمات دولت در بخش درمان و سلامت باشیم.

انتهای پیام/س

برچسب ها: سلامت ، شاهین دژ ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.