مجوز فعالیت مدرسه فوتبال بارسلونا اسپانیا در تهران لغو شد.

عزیزالله محمدی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، درباره لغو فعالیت مدرسه فوتبال بارسلونا در تهران بیان کرد: آقایانی که پای مدرسه فوتبال این باشگاه را به تهران باز کرده اند ، باید پاسخگو باشند. مسئولان بدون بررسی، تحقیق و فقط برای بزرگ کردن نام شان مدرسه فوتبال بارسلونا را تاسیس کردند و پس از اینکه به جایی نرسیدند، فعالیت این مدرسه را لغو کردند.

وی افزود: معمولا در ایران اینطور است که مدارس فوتبال پول های زیادی را از خانواده ها دریافت می کنند و پس از آن متواری می شوند و خانواده های بی گناه را با بدهکاری های زیاد تنها می گذارند، امیدوارم آقایان مسئول بیشتر به این موضوع رسیدگی کنند تا دیگر این مشکلات مدارس فوتبال برای خانواده های ایرانی پیش نیاید.

طبق اعلام مسئولان فدراسیون فوتبال دلیل لغو فعالیت مدرسه فوتبال بارسلونا در تهران این بود که ابتدا قرار بود در این دوره به مدت 7 روز و در اردوگاه منظریه آموزش و پرورش تمرینات این تیم برگزار شود که علی‌رغم گذشت نزدیک به دو ماه، هیچگونه برنامه‌ای از سوی شرکت مذکور انجام نشد و به همین دلیل فعالیت مدرسه فوتبال بارسلونا در ایران لغو شد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۰ ۲۶ تير ۱۳۹۵
وااااااااا
آخرین اخبار