رئیس دانشگاه زابل گفت: طرح تحقیقاتی اشتغال‌زایی خانگی و صنایع کوچک زودبازده در منطقه سیستان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،اززاهدان،؛موسی بهلولی افزود: اجرای طرح‌های تحقیقاتی و انتشار نتایج آن در جهت بهره‌برداری عموم از جمله اقداماتی است که توسط دانشگاه زابل انجام می‌شود و در این راستا طرح تحقیقاتی اشتغال‌زایی خانگی و صنایع کوچک زودبازده در منطقه سیستان انجام می‌شود.

رئیس دانشگاه زابل گفت: در حال حاضر پروژه‌های مختلفی در بخش‌های اقتصادی، عمرانی و پژوهشی در دست اجراست که اجرای آنها به رفع مشکلات مردم و ارائه راهکارهای جدید متناسب با شرایط منطقه می‌انجامد و عمده‌ترین این پروژه‌ها در بخش زراعت و دامپروری است.
وی با اشاره به اینکه همچنین این دانشگاه با ایجاد نهالستان‌ها و مزرعه گیاهان دارویی گام‌های مثبتی در رفع کمبود فضای سبز و احیا باغات منطقه سیستان در پی خشکسالی برداشته است، تصریح کرد: در دانشگاه زابل رشته‌هایی نظیر زراعت باغبانی، علوم دامی، پرورش طیور، تغذیه دام، گیاه پزشکی و حشره شناسی  تدریس می‌شود.
بهلولی گفت: در راستای بالا بردن سطح شاخصه‌های کیفی و مشارکت همه‌جانبه برای پیشرفت شاخصه‌های آموزشی، ارزیابی اساتید از طریق نظر سنجی توسط دانشجویان ممتاز صورت گرفت.
انتهای پیام/گ

برچسب ها: طرح ، اشتغالزایی ، خانگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار