دبیر برگزاری کارگاه آموزش سازه‌های ماکارونی ویژه دانشجویان و دانش‌آموزان گفت: این کارگاه که به مدت پنج روز و در سطح کشوری در استان قم برگذار می‌شود.

برگزاری بزرگترین کارگاه آموزش سازه‎های ماکارونی ویژه اتباع خارجی در قم
به گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان شنبه 26 تیر ماه اولین و بزرگترین کارگاه آموزش ساخت سازه های ماکارونی ویژه دانشجویان و دانش آموزان غیر ایرانی سراسر ایران در سطح پیشرفته به همت گروه مهندسان آینده افغانستان، کانون تدبیر و گروه ساختمانی مهاجر، توسط انجمن TAT  (تجهیزات، آموزش و تبلیغات) در دانشگاه آزاد اسلامی استان قم برگزار گردید. 

احمد معتمدی دبیر برگزاری مسابقه بزرگ سازه ماکارونی قم، در گفتگو با باشگاه خبرنگاران اذعان کرد: این کارگاه که به مدت پنج روز و در سطح کشوری در استان قم برگزار میشود، به نوعی پایان بخش سلسله کارگاه های آموزشی است که در طول چند ماه اخیر توسط گروه مهندسان آینده افغانستان در شهرهای تهران، قم، کاشان، اصفهان و شیراز برگزار شده است.

سرپرست گروه مهندسان آینده در ادامه خاطرنشان کرد: میتوان به جرات گفت این کارگاه، تخصصی ترین کارگاه آموزشی سازه های ماکارونی در سطح کشور است که توسط بهترین اساتید و مقامداران کشوری به سرپرستی مهندس علی رنود و  بهترین امکانات تحت حمایت شرکت تکنوطابس در حال برگزاری است. 

معتمدی در پایان متذکر شد: ما در این کارگاه سعی در آماده سازی تیم ها برای شرکت در مسابقه بزرگ سازه ماکارونی مردادماه استان قم را داریم تا رکوردهای به مراتب بهتری را از آن خود بسازیم. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار