بهافبک تیم فوتبال مشهد معتقد است با توجه به نفرات جذب شده این تیم یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی لیگ شانزدهم خواهد بود.

تیم مشهد یکی از مدعیان قهرمانی استعباس کاظمیان در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،درباره اردوی این تیم در ترکیه اظهارکرد: اردوی خیلی خوبی را در ترکیه برگزار کردیم، هیچ کمبودی در آنجا از لحاظ امکانات احساس نشد،به خصوص که باعث شد بازیکنان جدید و قدیم تیم در این اردو بیشتر با هم هماهنگ شدند.

وی درباره حریفان تدارکاتی این تیم در اردوی ترکیه گفت: در آنجا دو دیدار تدارکاتی خیلی خوب مقابل لوکوموتیو بلغارستان که در لیگ این کشور به مقام پنجم دست یافته بود،و تیم سوکای غنا انجام دادیم که تیم موفق شد هر دو این دیدارها را با موفقیت پشت سر بگذارد و یکی دیگر از دیدارهایمان در آنجا به دلیل شرایط نامساعد جوی لغو شد.

کاظمیان ادامه داد: قرعه خیلی خوبی در لیگ برتر نصیب تیم ما شده است و در صورتی که در چهار دیدار نخست که در ورزشگاه ثامن الائمه برگزار می شود بتوانیم امتیازات لازم را کسب کنیم به طور حتم یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ برتر خواهیم بود.

وی تصریح کرد: امسال هدف تیم ما در لیگ برتر این است که بتوانیم سهمیه آسیایی را کسب کنیم و در صورت فراهم شدن شرایط امکان قهرمانی در لیگ شانزدهم هم وجود دارد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار