شهر های دیباج و کلاته رودبار دامغان بیش از 20 هزار نفر جمعیت دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،محمدرضا خباز استاندار سمنان در جلسه ای که برای بررسی مشکلات شهر های کلاته رودبار و دیباج  با حضور مسئولان شهرستانی و استانی برگزارشد خواستارتامین آب آشامیدنی و کشاورزی کلاته رودبار و اتمام طرح بازسازی امامزاده محمد(ع) دیباج شد.
خباز در حاشیه این سفر یک روزه به دامغان افزود:شهرهای دیباج و کلاته رودبار از ظرفیت های مهم اقتصادی و گردشگری برخوردارند که می توان با تامین آب آشامیدنی و زیرساخت های لازم این دوشهر را به قطب گردشگری استان سمنان تبدیل کرد.
وی اظهار داشت:اجرای جشنواره آیین امامدر با کمک اداره اوقاف و پیگیری جهت آسفالت مسیر سرچشمه را از عوامل جذب گردشگر در منطقه دیباج است که باید مورد توجه قرار گیرد.
وی آسفالت معابر شهری و اجرای مرحله (فاز) سوم ساخت حرم شهدای گمنام را از جمله مصوبات مهم این سفر یکروزه اعلام کرد.
استاندار سمنان اضافه کرد: همکاری دستگاه های اجرایی در ایجاد فضای امن اجتماعی و حمایت از شهرداری ها را در رفع مشکلات عمرانی را از مهم ترین راه کارهای رونق اقتصادی مناطق دور از مرکز استان برشمرد.
خباز ساخت ساختمان نیروی انتظامی شهر کلاته رودبار را از اقدامات موثر در ایجاد رونق فضای کسب و کار دانست و گفت:عمران و آبادانی در هر منطقه ای با افزایش امنیت میسر است.
وی احداث و افتتاح مجموعه تفریحی و گردشگری بام دیباج را از اقدامات موثر در جهت افزایش اشتغال در سطح شهرستام دامغان دانست و تاکید کرد : باید با برنامه ریزی های مدون ساختار گردشگری شهر دیباج حفظ شود.
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار