فرماندارخوي:توسعه نامتوازن در كشور و استان آذربايجان غربي و به تبع آن در شهرستان خوي باعث عقب ماندگي مزمن شده است.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، فرماندار خوي ضمن خيرمقدم به گروه سرمايه گذاري   انتخاب  ، با اشاره به وضعيت رشد و توسعه شهرستان گفت: توسعه نامتوازن در كشور و استان آذربايجان غربي و به تبع آن در شهرستان خوي باعث عقب ماندگي مزمن شده است.

 سيواني با برشمردن ظرفيت ها و مزيت هاي شهرستان خوي اظهار داشت: با توجه به مزيت هاي ذكر شده ظرفيت هاي شهرستان خوي بي نظير مي باشد. وي تصريح كرد: وجود پايانه رازي، ايستگاه و گمرك راه آهن،گمرك جاده اي شهرستان خوي را به شهرستاني با ظرفيت نسبي تجاري تبديل كرده است.

فرماندارخوي با اشاره به ظرفيت گردشگري شهرستان تصریح کرد: در شهر ما ظرفيت خوبي با وجود مشاهيري چون شمس تبريزي در بحث گردشگري وجود دارد.

در پايان  سيواني ابراز اميدواري كرد تشكيل چنين جلساتي باعث افزايش و تحرك جدي در اقتصاد شهرستان شود.

درادامه جلسه نماينده مردم شهرستان هاي خوي و چايپاره در مجلس شوراي اسلامي ضمن تشكر از فرماندارخوي به خاطر تلاش هاي انجام گرفته در جهت رشد و توسعه شهرستان خوي و حضور گروه انتخاب در شهرستان خوي اظهار داشت: اميدوارم بتوانيم تصيمات گرفته شده درجلسات مشترك گروه انتخاب با كميته توسعه،عمران و سرمايه گذاري شهرستان را در اين جلسه به فاز عملياتي برسانيم و به نتايج خوبي برسيم.

 كبيري در ادامه بابيان اينکه،مسئولين شهرستان خوي با همدلي و انسجام حمايت كامل خود را از سرمايه گذاري در شهرستان اعلام ميكنند و كميته توسعه،عمران و سرمايه گذاري شهرستان نيز پيگير مسائل مربوط هستند.

انتهای پیام/س


برچسب ها: فرماندار ، توسعه ، خوی ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.