فغانی: تغییرات داوری سورپرایز است

داور بین المللی فوتبال کشورمان گفت: برخی از قوانین جدید داوری فوتبال دوستان را سورپرایز می کند.

 به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا فغانی درباره تقدیر از داوران لیگ برتر گفت:داوران دروان آماده سازی را پشت سر گذاشته اند و امیدوارم در لیگ شانزدهم قضاوت خوبی داشته باشند. من و ترکی در کلاسهای داوری مالزی شرکت کردیم و نتوانستیم از ابتدای کلاس های ایران در کنار سایر داوران حضور داشته باشیم اما اطلاعات کلاس توجیهی مالزی را در اختیار داوران جوان تر قرار دادیم.
 
وی درمورد تغییر قوانین داوری بیان کرد: در مجموع حدود 93 تغییر در داوری روز دنیا به وجود آمده است. برخی از این قوانین برای فوتبالدوستان سورپرایز است. مانند این که داوران برای هر خطایی در موقعیت منجر به گل نباید کارت قرمز به بازیکن نشان دهند.
 
فغانی درباره این که داوران در هفته های ابتدایی لیگ برتر با توجه به تغییر قوانین چگونه قضاوت خواهندکرد، اظهار کرد: داورها هم مانند تیم ها می‌خواهند بهترین عملکرد را داشته باشند. امیدوارم لیگ خوبی داشته باشیم.  همیشه از عملکرد داوران دفاع کرده‌ام و تاکید می کنم که آنها فصل گذشته به خوبی قضاوت کردند.

داور بین المللی فوتبال کشورمان درباره شانس بالای محسن ترکی برای سوت طلا گفت: من چیزهای زیادی از ترکی یاد گرفتم اما سوت طلا فقط یک برنده دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار