ترکی: احترام حلقه مفقوده فوتبال ایران است

برترین داور فوتبال کشورمان خواستار افزایش احترام در این رشته شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ،محسن ترکی درباره انتخاب به عنوان برتری داور فوتبال کشور گفت: خوشحالم که در خمت پیشکسوتان داوری هستم. از حام مالی داوران هم تشکر می کنم.همچنین باید یاد بهمن بهلولی پیشکسوت ارزشمند داوری را که دیگر در جمع ما حضور ندارد، گرامی داشت. همچننی باید یادی از مهدی طهماسبی داور شهید مدافع حرم تشکر کرد.

وی افزود: از اعضای کمیته و دپارتمان داوران هم تشکر می کنم. ضمن این که باید قدردان همکارانم باشم. با همکاری سایر داوران لیگ برتر در نیم فصل دوم لیگ، اشتباهات کمتر شد.

ترکی خطاب به سایر داوران بیا کرد: شما افتخار جامعه داوری کشور هستید. امیدوارم احترام که به حلقه مفقوده فوتبال کشورمان تبدی شده، پیدا شود و روزی برسد که یاد بگیریم به یکدیگر احترام بگذاریم. اگر من مصاحبه نمی کنم به دلیل بی احترامی به رسانه ها نیست چرا که حرفه ما ایجاب می کند که مصاحبه نکنیم.

برترین داور فوتبال کشور در پایان خاطر نشان کرد: از تماشگران می خواهم به داوران، بازیکنان و تیم حریف احترام بگذارند چرا که فوتبال ما در آستانه نزدیک شدن به هدف اصلی است و روزی می رسد که همه ارکان فوتبال از این رشته لذت می برند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار