معاون سیاسی وزارت کشور گفت: تاکنون، گزارشی دالّ بر تبلیغات زودهنگام انتخاباتی به وزارت کشور ارائه نشده است.

مقیمی: به خوبی از مرزهای کشور مراقبت می‌کنیم
به گزارش خبرنگار وزارت کشور گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدحسین مقیمی معاون سیاسی وزیر کشور در حاشیه سمینار هم‌اندیشی معاونان سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری‌های سراسر کشور که در وزارت کشور برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: سمینار معاونان استانداری‌های سراسر کشور دو روزه برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: سال آینده دو انتخابات را پیش رو داریم و با توجه به نقش نظارتی که معاونین سیاسی در این زمینه دارند، این همایش به همین منظور برگزار شد تا گام‌های مهم و اساسی برداشته شود.

معاون سیاسی وزارت کشور افزود: همچنین مسائل اختلافی در استان‌ها وجود دارد که در این همایش به آن‌ها خواهیم پرداخت و امیدواریم ظرف امروز و فردا از نقطه نظرات همکاران بهره ببریم.

وی با اشاره به حوادث اخیر مانند گروگانگیری ارمنستان و‌ کودتای ترکیه گفت: به خوبی از مرزهای کشور مراقبت می‌کنیم.

معاون سیاسی وزارت کشور ادامه داد: امروز، مرزهای ما از امنیت کامل برخوردار بوده و نیروهای امنیتی و انتظامی، از مرزهای کشور حفاظت می‌کنند. روز گذشته هم سفر رئیس جمهور را داشتیم که با امنیت کامل برگزار شد.

مقیمی در پاسخ به باشگاه خبرنگاران جوان پیرامون تبلیغات زودهنگام تصریح کرد: آغاز هر گونه تبلیغات انتخاباتی در حال حاضر و پیش از موعد، قانونی نیست و تاکنون هم، گزارشی دالّ بر وقوع این تخلف به وزارت کشور ارائه نشده است.

وی تأکید کرد: تمامی تبلیغات انتخاباتی رصد خواهد شد و اگر افراد به عناوین مختلف سفر می‌کنند، به لحاظ قانونی مشکلی ندارد، تاکنون گزارشی نداشته‌ایم که فردی به منظور تبلیغات انتخاباتی حضور یافته باشد. فرمانداران تمامی این برنامه‌ها را رصد می کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار