مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان از ثبت اطلاعات 2190 واحد صنعتی و 3357 محصول تولیدی استان در سامانه SME خبر داد.

ثبت 2190 واحد صنعتی و 3357 محصول تولیدی خوزستان در سامانه sme به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، اخلاق محمدیان با اشاره به اینکه  شناساندن محصولات و برقراری ارتباط تجاری در بازار یکی از مشکلات عمده در حوزه صنایع کوچک به شمار می‌رود گفت: راه‌اندازی سامانه SME به عنوان مرجع اطلاع‌رسانی صنایع کوچک این امکان را برای صنعتگران فراهم کرده است تا اطلاعات محصولات و خدمات خود را در این سامانه وارد و به صورت مستقیم با متقاضیان ارتباط برقرار کنند.
وی با بیان اینکه از ابتدای راه اندازی این پایگاه تا کنون 2190 واحد صنعتی فعال در استان و 3357 محصول  تولیدی به ثبت رسیده است افزود: در سال 95 اطلاعات تعداد 87 شرکت و 233 محصول تولیدی استان در این سامانه بارگذاری شده است.
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان اظهار داشت: سامانه SME به نحوی طراحی شده است که بین مشتری و متقاضی ارتباط مستقیم برقرار می‌کند. به طوری که با ورود به این سامانه از طریق اینترنت می‌توان به اطلاعات محصول دسترسی پیدا کرد.  
این مقام مسئول خاطر نشان کرد: صاحبان صنعت می‌توانند اطلاعات محصولات تولیدی خود را به صورت رایگان در سامانه SME.ir وارد کنند. همچنین کاربرانی که قصد خرید دارند می‌توانند با بهره‌گیری از قابلیت فروشگاهی این سامانه، براساس نوع محصولات و استان مورد نظر جست‌وجو کرده و با قیمت مناسب محصول مورد نظر را خریداری کنند.
وی بیان داشت: واحدهای صنعتی خارج از شهرکها و نواحی صنعتی استان نیز می توانند از مزایای این سایت بهره مند شوند.
محمدیان بیان داشت: مديران واحد های صنعتی می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر برای ثبت نام در سامانه مذکور به معاونت صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان مراجعه و یا با شماره تلفن 34443003 داخلی 216 تماس برقرار نمایند.



انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.