سامانه شهرنما به صورت پایلوت در منطقه ۱۳ راه اندازی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدیر شهرسازی الکترونیک و برون سپاری شهرداری اصفهان با اعلام این خبر گفت: : سامانه شهرنما از معابر و گذرهای اصلی و فرعی اصفهان به صورت ۳ بعدی و ۳۶۰ درجه تصویربرداری می کند و شهروندان با استفاده از گوشی همراه و یا کامپیوتر شخصی می توانند عکس های اصفهان را مشاهده کنند.

وحید مهدویان با اشاره به اینکه هم اکنون ۳۵ نرم افزار طراحی و تعریف شده است که هم اکنون در منطقه ۱۳ به صورت پایلوت در حال اجراست افزود: این نرم افزارها دامنه ای وسیع از خدمات شهرسازی را ارائه می کند و برای مخاطبان عام و خاص طراحی شده است.

وی با اعلام اینکه سایت Esup.esfahan.ir یکی از نرم افزارهایی است که برای مخاطبان عام در نظر گرفته شده است و شهروندان می توانند برای استعلام و دریافت اطلاعات کلی شهرسازی به این سایت مراجعه کنند ادامه داد: همه اطلاعات شهرسازی، طرح های شهری، کاربری، گذربندی، ارتفاع، تعریض معابر در سایت پیاده سازی شده است همچنین عکس های قدیم شهر اصفهان و طرح های تفصیلی گذشته در سایت قابل مشاهده است.

مدیر شهرسازی الکترونیک و برون سپاری شهرداری اصفهان گفت: با راه اندازی خدمات الکترونیکی نوین، شهروندان می توانند تمامی خدمات مربوط به صدور پروانه ساختمانی، اخذگواهی عدم خلاف (سفتکاری )، پایانکار، اخذ پاسخ بانک، دفترخانه و سایر فعالیت ها را از طریق اینترنت در منزل یا کافی نت انجام دهند.

مهدویان تاکید کرد: نرم افزارهایی برای ارائه خدمات به مخاطبان خاص طراحی شده است بر این اساس شهروندان برای دریافت استعلام، ثبت درخواست صدور پروانه، اعلام زمان بازدید و غیره می توانند بدون مراجعه به شهرداری به صورت اینترنتی اقدام نمایند .


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.