رئیس اداره نظارت بر ساخت راه‌های روستایی جنوب سیستان و بلوچستان گفت: پروژه احداث محور روستایی دهستان کزور هم‌اکنون 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،اززاهدان،؛مجید شه‌بخش اظهار کرد: با احداث کامل این پروژه 16 روستا و یک‌هزار و 700 خانوار از نعمت راه روستایی برخوردار می‌شوند علاوه بر این 10 روستا با جمعیت یک‌هزار و 400 خانوار مرزی شهرستان سرباز به طور غیرمستقیم از این محور استفاده و بهره‌برداری خواهند کرد.

وی ادامه داد: با توجه به پیگیری‌های انجام شده از طرف مسؤولان این اداره‌کل در خصوص ضرورت اجرای کامل این پروژه در سال 92 و 93 با توجه به اندک اعتبار تخصیص یافته این محور به طور کلی بازگشایی شده و یک دستگاه پل 18 متری و چهار دستگاه آبنمان در ادامه محور روستایی دهستان کزور اجرا شده است.

وی تصریح کرد: برای تکمیل ابنیه فنی، زیرسازی و روکش آسفالت در ادامه برای 22 کیلومتر این پروژه قراردادی به مبلغ 9 میلیارد تومان در تیرماه سال‌جاری منعقد شده است که در صورت تامین اعتبار در کمتر از دو سال پروژه احداث محور روستایی دهستان کزور به طور کامل به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: احداث ، راه روستایی ، گزور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار