سرپرست معاونت اقتصادی استانداری خوزستان گفت: مرکز خدمات سرمایه گذاری خارجی نیز با وجود اینکه متولی ملی دارد اما در استان هم فعالیت دارد. وزارت اقتصاد نیز به این مراکز کمک های فنی می کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهرداد نیکو در جلسه جذب سرمایه گذاری که در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: اولین جلسه جذب و مرکز سرمایه گذاری با حضور استاندار امروز برگزار می شود. البته جلسات دیگری با کارشناسان برگزار شده و مسائل را نیز بررسی کرده ایم.

وی افزود: در خوزستان پنجره واحد را در کنار مراکز سرمایه گذاری خارجی و سرمایه گذاری استانی داریم.

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری خوزستان تصریح کرد: دستگاه ها در طرح پنجره واحد بر اساس ضوابط و قوانین مشخص اقدام به صدور مجوز می کنند. این طرح در برخی استان ها به صورت سایت و در برخی دیگر به صورت مکان مشخص فعالیت و روند صدور مجوز را تسهیل می کنند.

وی تأکید کرد:‌ ذهنیتی که راجع به خوزستان وجود دارد که مسئولان این استان برای سرمایه گذاری سخت گیری های بدون ضرورت دارند؛ اما اصلا اینگونه نیست و مدیران دستگاه های اجرایی خوزستان با واقف بودن به اینکه مسئله اصلی کشور و به تبع استان ایجاد اشتغال و ارزش افزوده، بارور کردن سرمایه گذاری های قبلی و ایجاد سرمایه گذاری های جدید است، در این راستا حمایت های لازم را دارند.

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری خوزستاندرپایان گفت:‌ اولین سفر استاندار خوزستان به شهرستان مسجدسلیمان و پیگیری مسائل کارخانه آلومینیوم برای تمامی مدیران اجرایی استان پیام داشت و آن هم این بود که مسائل اقتصادی و رفع تنگناها برای وی در اولویت است واینکه  مجتمع فولاد آتیه خلیج فارس پیشرفت فیزیکی ۱۰۰ درصدی دارد.


  انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.