استاندار خوزستان گفت: جلسات فرمالیته و کلیشه‌ای هیچ نتیجه‌ای برای جامعه ندارد و تنها وقت مسئولان را می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا شریعتی در حاشیه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر اظهار کرد: عمق مسأله و مشکلاتی که اعتیاد به مواد مخدر در جامعه به وجود آورده است، برای مدیران اجرایی در استان جا نیفتاده است و یا به آن حد که باید باشد، به این موضوع توجه و اهمیت داده نمی‌شود.

وی ادامه داد: به همین جهت من از منتقدان اول مدیران اجرایی دولت در استان هستم و از آن‌ها خواستم که اهمیت موضوع را درک کنند و وقت کافی را به این امر اختصاص دهند و برنامه‌های کارشناسی تدوین کنند تا نتایج ملموسی در مبارزه با مواد مخدر در جامعه احساس کنیم.


شریعتی در خصوص احتمال تغییر مدیران استان گفت: در حال حاضر مدیران در حال ارزیابی هستند. من باید با دولت همسو باشم و مدیران نیز باید با دولت همسو باشند. به عبارتی دیگر مدیران باید با سیاست دولت همسو باشند و نه با من. بنده احساس می‌کنم که برخی کارهایی که در استان انجام می‌شود با سیاست‌های دولت همخوانی ندارد.

وی ادامه داد: ما تلاش می‌کنیم که روش‌ها را اصلاح کنیم، با تغییر چیزی حل نمی‌شود اما اگر اصلاح نشد روند بعدی تغییر است. تلاش این است که روند کار به نحو مطلوب اصلاح و عملیاتی و تحت سیاست‌های دولت تدبیر و امید و سیاست‌های شخص رییس جمهور عملیاتی شود.
 استاندار خوزستان گفت: برخی کارهایی که در استان انجام می‌شود با سیاست‌های دولت همخوانی ندارد


استاندار خوزستان در پاسخ به این‌که رویکرد مدیریت در خصوص جلوگیری از انتقال آب از سرشاخه کارون چه خواهد بود، گفت: کمیته صیانت از آب و محیط زیست استان تشکیل خواهد شد و کارهای مقدماتی آن انجام شده است.

شریعتی درپایان خاطرنشان‌کرد: کمیته صیانت از آب و محیط‌زیست نخستین کارگروهی خواهد بود که در دوره مدیریت جدید راه‌اندازی می‌شود. این امر به دلیل اهمیت موضوع برای استان و مردم استان است. قطعا محیط زیست و کارون از اولویت‌های مدیریت استان خواهد بود و ذهن بنده رادرگیرکرده است.


انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.