رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد دستاوردهای سفر وزیر صنعت به این استان را تشریح کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛داریوش دیودیده افزود : خوشبختانه حضور وزیر صنعت در استان و بازدید از طرح‌ها و پروژه‌های صنعتی و معدنی و شرایط و ویژگی‌های جغرافیایی استان پیامدها و دستاوردهای مطلوبی داشته است.

وی بیان کرد: انجام فعالیت‌های گسترده معدنی و توسعه اکتشاف‌های تفصیلی و نیمه تصفیلی و شناسایی معادن، منابع و ذخایر معدنی در مناطق مستعد اکتشافی در اختیار با عملیات سیستماتیک اکتشافی انجام و در صورت دستیابی به ذخایر اقتصادی نسبت به استخراج و ساخت کارخانه فرآوری اقدام لازم صورت خواهد پذیرفت.

دیودیده بررسی مشارکت سازمان‌های سرمایه‌گذاری همچون سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران ایمیدرو و ایدرو در طرح‌هایی که امکان مشارکت و فعالیت را دارند از دیگر دستاوردهای سفر وزیر به استان دانست.

رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد اعمال معافیت‌ها و پیگیری جهت اعطای سایر مشوق‌ها جهت سرمایه‌گذاری در مناطق کمتر توسعه یافته همچون کهگیلویه و بویراحمد را از دیگر نتایج این سفر دانست.

وی برنامه‌ریزی و حمایت همه جانبه از طرح‌های بالای 70 درصد پیشرفت در جهت رسیدن به مرحله تولید، نامحدود بودن تسهیلات رونق اختصاصی به استان، نهایی کردن طرح ارزیابی زیست محیطی فولاد دنا آسیا سقاوه، استمهال بدهی های یکساله شرکت دنا صنعت یاسوج در بانک ملی و استفاده از تولیدات این شرکت در پروژه‌های عمرانی و زیربنایی کشور و مطرح کردن بحث سایت
نمایشگاهی استان در هیأت دولت در جهت اخذ منابع لازم را از دیگر دستاوردها مهم سفر وزیر صنعت به استان دانست.

دیودیده تزریق تسهیلات به کارخانه سیمان مارگون، افزایش ظرفیت تولید صادراتی سیمان در کارخانه سیمان یاسوج به میزان هزار تن در روز، تعیین قیمت پایه برای محصولات شرکت طبیعت زنده (سینره) و توسعه کشت گیاهان دارویی در سطح استان را از مهم‌ترین مصوبات این سفر دانست.

رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: بخش عمده از دستاوردهای سفر وزیر صنعت به استان در سفر رئیس جمهوری رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام /ف

برچسب ها: دستاورد ، سفر ، وزیر ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.