اصفهان؛

به دیدار فردا به چشم یک بازی تدارکاتی نگاه نمی‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: ما به دیدار فردا به چشم یک بازی تدارکاتی نگاه نمی‌کنیم چون پای یک جام در میان است و برای قهرمانی و گرفتن جام تلاش خواهیم کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،یحیی گل‌محمدی بعدازظهر امروز در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش مقابل استقلال خوزستان در سوپرجام فوتبال ایران اظهار داشت: ما به دیدار فردا به چشم یک بازی تدارکاتی نگاه نمی‌کنیم چون پای یک جام در میان است و برای قهرمانی و گرفتن جام تلاش خواهیم کرد.

وی افزود: هر 2 تیم جوانان خوبی دارند و فردا شاهد بازی خوبی از جوانان خواهیم بود. استقلال خوزستان با شایستگی قهرمان لیگ شد و قهرمانی این تیم اتفاق خوبی برای فوتبال ما است.

گل‌محمدی در پاسخ به سوالی در مورد مصدومیت قاسم حدادی‌فر گفت: از مصدومیت قاسم همین یک ساعت پیش با خبر شدم و این موضوع شوک بدی به تیم من بود. مصدومیت او جدی است و مجبوریم بدون قاسم فصل را شروع کنیم. او بازیکنی است که نبودش از نظر روحی و فنی تأثیرات زیادی روی تیم می‌گذارد اما ناراحتی من برای خود او است.

وی ادامه داد: شرایط حدادی‌فر خیلی خوب بود که این اتفاق برایش افتاد. برای او آرزوی سلامتی می‌کنیم و تا آخرین روز منتظر او می‌مانیم تا با قدرت بیشتری برگردد.

گل‌محمدی در مورد اینکه تیمش امسال اردوی خارجی نداشت و آیا از بازی‌های تدارکاتی رضایت دارد یا خیر گفت: ما فصل گذشته را دیر تمام کردیم و بعد از فینال جام حذفی فرصت زیادی برای استراحت نداشتیم ولی با توجه به اینکه 2 سال است در کنار یکدیگر حضور داریم، مشکلی از این لحاظ وجود ندارد.

وی اضافه کرد: ما چند بازی تدارکاتی خوب داشتیم ولی آنچنان که باید و شاید در شرایط مسابقه نیستیم. البته شرایط خوبی داریم تا اینکه امروز این خبر بد به ما رسید.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در مورد سفرش به برزیل برای جذب بازیکن جدید بیان داشت: 5، 6 روز در برزیل بودم و قرار بود چند بازی را از نزدیک تماشا کنم. اما ناهماهنگی‌هایی به وجود آمد و فقط یک بازی را در ورزشگاه دیدم و بقیه را از تلویزیون تماشا کردم. هنوز با هیچ بازیکنی صحبت جدی نداشته‌ایم و این بازیکنان تنها در حد گزینه هستند و باید بررسی و ارزیابی بیشتری در مورد آنها صورت گیرد.

گل‌محمدی در پاسخ به اینکه آیا بهتر نبود دیدار سوپرجام بلافاصه پس از پایان فصل گذشته فوتبال ایران برگزار می‌شد تصریح کرد: هیچ جای دنیا اینگونه نیست و اصلاً شرایط برگزاری این دیدار در آن زمان فراهم نبود. در همه جای دنیا، سوپرجام را چند روز مانده به شروع لیگ برگزار می‌کنند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در مورد اینکه آیا مصدومیت حدادی‌فر تأثیری روی جذب بازیکن جدید توسط ذوب‌آهن می‌گذارد یا خیر اظهار داشت: 100 درصد تأثیرگذار است. به دنبال بازیکنی هستیم که در پُست حدادی‌فر بازی کند و احتمال دارد یک بازیکن خارجی جذب کنیم.

گل‌محمدی در مورد شرایط جری بنسون گفت: بنسون بازیکن آزاد بوده و مشکلی برای ITC ندارد. می‌توانیم از او در بازی فردا استفاده کنیم ولی بنسون از نظر بدنی هنوز آماده نیست و از شرایط آرمانی به دور است.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار