سومین جلسه کار گروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان ارومیه با حضور اعضاء در محل فرمانداری ارومیه برگزارگردید.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، صدقیانی فر رئیس مرکز بهداشت شهرستان ارومیه گزارشی از روند اجرای جلسه قبل را ارائه نمود سپس نسبت به تشدید برخورد قانونی با افراد دوره گرد عرضه مواد غذایی در پیاده رو ها و معابر توسط افراد غیر صلاحیت دار و همچنین کشتار و عرضه گوشت قرمز در کنار جاده ها تاکید نمود.

در ادامه شهرداری و اداره دامپزشکی شهرستان ارومیه از روند اجرا توسط اکیپ مشترک گزارش مبسوطی ارائه نمودند و همچنین مرکز بهداشت ارومیه گزارشی از انجام خدمات سلامت در حاشیه شهر را به صورت کلیپ ویدئویی در جلسه پخش نمود.

در ادامه جلسه فرماندار طی سخنانی ضمن تاکید بر اهمیت مقوله سلامت بر اجرای دقیق و بی کم و کاست مقررات بهداشتی و قوانین تاکید نمود.

معاون دادستان ، معاون فرماندار ، معاون اداره آبفای روستایی از دیگر حاضرین جلسه بودند که هر یک به فراخور مسئولیت خود در این حوزه به ایراد نظر پرداختند.

در پایان آخرین وضعیت کشتارگاه فعال ارومیه و امکان سنجی استفاده از ظرفیت کشتارگاه صنعتی خوی تا تکمیل پروژه کشتارگاه صنعتی ارومیه بحث و بررسی به عمل آمد و نهایتا تصمیم گیری به جلسه بعد موکول شد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.