اختلال شبکه تلفن همراه، با تلاش مستمر متخصصان شرکت ارتباطات سیار و شرکت مخابرات استان یزد مرتفع گردید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ عبدالمجید معنوی رییس روابط عمومی مخابرات استان یزد طی پیامی با تشکر از صبر و شکیبایی مشترکان همراه اول از آنان خواست تا با خاموش و روشن کردن گوشی خود و انتخاب مجدد همراه اول در تنظیمات شبکه تلفن همراه خود را در شبکه فعال کنند.

معنوی در این پیام آورده است: ضمن تشکر از همراهی و صبر وشکیبایی تمامی مشترکان همراه استان به استحضار میرساند به علت توسعه و برگردان شبکه موبایل استان از بامداد روز جاری (دوشنبه 28 تیر 95) مشکلاتی در ارتباط اکثر مشترکان تلفن همراه به وجود آمد که با تلاش مستمر متخصصان شرکت ارتباطات سیار  و شرکت مخابرات استان یزد مرتفع گردید.

در این رابطه  ذکر پاره ای از موارد ضروری است:
١- اطلاع رسانی گسترده  از روز قبل از طریق  اکثر رسانه های استان یزد انجام شد.

٢- مشکل به وجود آمده با تلاش مستمر متخصصان پیگیری و مرتفع گردید.

٣- با توجه به حجم بالای تقاضای مشترکان و ترافیک سنگین برقراری ارتباط، سیستم ها به تدریج در حال شناسایی و ریجستری مشترکان می باشد، که در  این رابطه درخواست می شود از طریق روشن و خاموش نمودن گوشی و  انتخاب شبکه همراه اول در منوی تنظیمات شبکه، به صورت دستی و شکیبایی؛ تلفن خود را در شبکه فعال نمایید.

 ٤- لازم است از تمامی رسانه ها به واسطه همراهی در حل این بحران تشکر نموده و از بعضی از کانال های جنجال برانگیز که خود را رسانه نام نهاده و با  انتشار شایعات و خبرهای واهی  سعی در تشویش اذهان عمومی نمودند گلایه نماییم.

۵ - لازم است ضمن عذرخواهی، مجددا از صبوری و همراهی تمامی مردم شریف استان یزد تشکر نماییم.


انتهای پیام/ش
 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.