شركت مخابرات استان یزد در زمينه IT و ICT پيشرفت خوبی داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ استاندار يزدگفت  : شركت مخابرات استان يزد ، در سال های گذشته درمجموع كارنامه درخشانی داشته و عملكرد اين شركت موجب رضايت و افتخار بوده است .
 

سيد محمد ميرمحمدی افزود : با تلاش شركت مخابرات استان،  شاهد پيشرفت خوبي در زمينه IT  و ICT  در استان بوده ايم.

وي در خصوص ضريب نفوذ تلفن ثابت در سال هاي گذشته ، عنوان كرد : يكي از مزاياي تلفن همراه ، به سهولت در دسترس قرار داشتن آن است، در حالي كه مزاياي استفاده از تلفن ثابت علاوه بر كيفيت ارتباطي بهتر آن، بسيار بيشتر است و لازم است در رابطه با فراگير شدن هرچه بيشتر فرهنگ استفاده از تلفن ثابت از ارزشهای افزوده تلفن ثابت ، كار و توجه بيشتری شود.

ميرمحمدي با اشاره به رشد شتابان حوزه فناوري اطلاعات، خاطر نشان ساخت : يكي از ثمرات اين پيشرفت را در بحث انتخابات و سفر ريیس جمهوري در استان شاهد بوديم كه از نظر سرعت عمل و دقت نظر بسيار خوب انجام شد .

وي با اشاره به سامانه 111 و پاسخگويي مردمي در سفر رياست جمهور  به استان ، گفت: گرفتن پيام شبانه روزي مردم در اين سامانه با سرعت و بدون اشغالي خطوط، از مصداق هاي ديگر قابليت هاي بالاي شبكه مخابرات استان بوده است .

ميرمحمدي يكي از راهكارهاي تحقق شعار امسال سازمان جهاني مخابرات با عنوان" سال كارآفريني ICT به منظور تاثير اجتماعي" را ثروت آفريني از طريق ارسال پيام هاي موثر در گروه‌هاي مجازي و كسب درآمد از اين طريق عنوان كرد .
 
گفتنی است در ابتداي اين نشست "اکرم فداکار" مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت استانداري، "محمدمهدی مقوم " مدير عامل شركت مخابرات استان و" محمد رضا وزیری " مدير كل فناوری اطلاعات استان گزارشیرا از وضعيت و برنامه های ارتباطی و مخابراتی استان ارايه كرد.
نشست صميمانه استاندار یزد با مدير عامل و مديران ستادی شركت مخابرات استان ، با حضور معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداری، مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت استانداری ، مشاور اطلاع رسانی و روابط عمومی استاندار و مديركل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در سالن زنده ياد حميديا استانداری  برگزار شد.
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار