فرمانده انتظامی شهرستان يزد: پليس يک سارق حرفه ای منزل را با 40 فقره سرقت شناسايی و دستگير کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ منوچهرنصيری فرمانده انتظامی شهرستان يزد گفت: چندی پيش سرقت های متعدد از منازل شهروندان به پليس گزارش و بررسی موضوع به ماموران کلانتری 16 "سيدجعفر" شهرستان يزد ارجاع داده شد.

وی افزود: بررسی های انجام شده از صحنه های سرقت نشانگر اين بود که تمامی سرقت ها توسط يک نفر و در ساعات پايانی شب انجام شده است.

نصيری گفت: سارق، بيشتر ازمحل هاي خلوت براي سرقت استفاده کرده و با استفاده از نقاطی که از لحاظ ايمنی و فيزيکی دچار نقص بودند وارد محل موردنظر شده و پس از انجام سرقت، مسافتی را به صورت پياده طی کرده و سپس با استفاده از وسيله نقليه از محل متواری می شد.

فرمانده انتظامی شهرستان يزد ادامه داد: ماموران پليس با انجام گشت های محسوس و نامحسوس در محل های از پيش تعيين شده و نقاطی که احتمال حضور سارق می رفت در ساعت 2 بامداد روز گذشته وی را شناسايی و دستگير کردند.

وی ضمن اشاره به کشف سنگ فرز، اره آهن¬بر و تعداد بسيار زيادي کليد در بازرسي ازساک همراه متهم افزود: اين سارق حرفه ای در تحقيقات پليسی به 40 فقره سرقت منزل، مسجد، مغازه و ساختمان هاي نيمه ساز در سطح شهر يزد و فروش اموال سرقتی به سه مالخر اعتراف کرد.

اين مقام انتظامی با بيان اينکه هر سه مالخر اين پرونده در عمليات ضربتی ماموران پليس دستگير شدند خاطرنشان کرد: ماموران کلانتری "16سيدجعفر" يزد ضمن هماهنگی با مقام  قضایی به بازرسی از مخفيگاه متهم پرداختند که در نتيجه، مقاديری اموال سرقتی شامل؛ شيرآلات، لوازم خانگی، ابزارآلات ساختمانی و ... کشف شد.

نصیری در پايان تصريح کرد: شهروندان ضمن توجه به توصيه های پيشگيری از سرقت پليس، درب و پنجره های منزل خود را به تجهيزات ايمنی ضدسرقت مجهز کرده و در صورت مشاهده افراد مشکوک مراتب را به پليس اطلاع دهند.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار