با تلاش ماموران پليس آگاهی استان، متهم سابقه دار که دست به سرقت از تاکسی های شهر يزد زده بود دستگير و به 21 فقره سرقت داخل خودرو اعتراف کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از یزد؛ رئيس پليس آگاهی استان يزد گفت: با کسب اخبار متعددی مربوط به سرقت هايی از خودروهای تاکسی شهر يزد به پليس، تيمی از کارآگاهان باتجربه دايره دوم اداره مبارزه با سرقت، بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

رضایی ادامه داد: ماموران پليس ضمن بازنگری صحنه های سرقت و با به کارگيری گشت های محسوس و نامحسوس در محدوده های از پيش تعيين شده، موفق شدند تبهکار سابقه دار 39 ساله را که دارای چندين فقره سابقه کيفری بود هنگام پرسه زنی در اطراف خودروهای تاکسی دستگير کنند.

اين مقام انتظامی گفت: ماموران انتظامی در بازرسی اوليه از متهم، سه دستگاه گوشی تلفن همراه، يک قبضه سلاح سرد و مقاديری وجه نقد سرقتی را کشف کردند.

رضايی افزود: متهم به اداره پليس منتقل و تحت بازجويی قرار گرفت که با به 21 فقره سرقت وجه نقد، اسناد و مدارک، ضبط خودرو و ...  از تاکسی ها در سطح شهر يزد اعتراف کرد.

وی خاطرنشان کرد: متهم در تمامي سرقت ها، تاکسی هايی را طعمه خود قرار می داد که فاقد تجهيزات ايمنی ضدسرقت بوده و يا درب های خودرو باز و شيشه های خودرو نيز پايين بوده است.

رئيس پليس آگاهی استان يزد از شهروندان خواست توصيه های پليسی را جدی گرفته و از رها کردن خودرو و موتورسيکلت خود بدون قفل و دزدگير خودداري کنند.

انتهای پیام/ش
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار