داور بین المللی هندبال کشورمان گفت: نماینده داوری ایران در مسابقات المپیک هستیم.

کلاهدوزان: افتخار قضاوت در المپیک را برای کشورم دارمبه گزارش خبرنگار توپ وتور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان کلاهدوزان و موسویان به عنوان داوران برتر در جشن هندبال انتخاب شدند. این کوبل داروری بارها ازسوی فدراسیون جهانی به مسابقات بین المللی دعوت شده و به قضاوت پرداخته اند. 

مجید کلاهدوزان در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد:به عنوان داور لیگ برتر سال 94-95 به همراه همکارم علیرضا موسویان انتخاب شدیم. این انتخاب جای افتخار و خوشحالی برای من به همراه دارد.برای انتخاب امسال ازکارشناسان زیادی نظرسنجی شد .
 
وی در ادامه خاطر نشان کرد:من و موسویان به عنوان کوبل داوری  و نمایندگان داوری آسیا  و نماینده جامعه هندبال از سوی ایران در مسابقات المپیک حضور داریم. 

کلاهدوزان گفت:انتخاب داور برتر از سوی کارشناسان هندبال ، اتفاق خوشایندی برای من و همکارم موسویان قبل ازاعزام به مسابقات المپیک محسوب می شود و با انرژی مضاعف برای قضاوت  در المپیک ریو شرکت می کنیم.  ما 12 مرداد به المپیک اعزام می شویم ،چرا که باید 2روز قبل از افتتاحیه در کلاسهای مختلفی از سوی فدراسیون جهانی  در برزیل شرکت کنیم و به عنوان نمایندگان ایران قضاوت خوبی داشته باشیم.

وی در پایان برای تیم های ملی بزرگسالان ،جوانان و نوجوانان ارزوی موفقیت کرد و گفت:امیدوارم در مسابقات آسیایی امسال به نتایج خوبی دست یابیم.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: کلاهدوزان ، هندبال ، داوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار