رییس فدراسیون هندبال گفت: پشتوانه های هندبال با افتخاربه مسابقات آسیایی اعزام می شوند.

مهدوی :تیم های ملی جوانان و نوجوانان از آمادگی بالایی برخوردارندابوالحسن مهدوی در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: سال 94 سال  بسیار پرباری برای جامعه هندبال کشور محسوب شد. اگر به سطح ملی این رشته نگاه کنیم ، در رقابتهای بین المللی فقط به تیم چندملیتی و پر قدرت قطر باختیم و نایب قهرمان اسیا شدیم.

وی افزود : در رنکینگ فدراسیون جهانی رتبه 57 قرار  و در دیگر امتیاز بندی ها در رتبه 40 جدول قرار داریم. بنابراین 17 پله جهش یکی از موفقیتهای بزرگ هندبال ،برای جامعه بزرگ هندبال محسوب می شود.

مهدوی در خصوص تیم ملی جوانان و نوجوانان کشورمان گفت: این دو تیم با برنامه ریزی در اردو های خوب و تورنمنت های دوستانه از آمادگی خوبی برخوردار هستند.

تیم ملی جوانان کشورمان امشب 29 تیر ساعت 10 شب برای  شرکت در رقابتهای آسیایی ،ایران را به مقصد امارات و از آنجا به امان پایتخت اردن ترک می کند. امیدواریم در این رقابتها به نتایج خوبی دست یابیم و در مسابقات آسیایی قله های آسیا را فتح کنیم.

رئیس فدراسیون هندبال در خصوص تیم ملی بزرگسالان نیز خاطرنشان کرد:تیم ملی بزرگسالان نیز در سال 95 مسابقات رسمی ندارد،در حال حاضر زیر نظر سرمربی تیم ملی محسن طاهری برای حضور در تورنمنت دوستانه قطر در اردو آمادگی به سر می برد. امیدوارم درمسابقات آسیایی سال آینده به نتایج خوبی دست یافته و قهرمان آسیا باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار